Gå til innhold

Trenger tilbakmeldinger på eget skrevet MMO Server Status programvare (Java)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har skrevet en programvare som sjekker statusen på en bestemt server på enten World of Warcraft (Europe) servere, eller statusen på en bestemt Star Wars The Old Republic server. Programvaren er lisensiert under GNU GPL V3.

Programvaren er lokalisert på Sourceforge: https://sourceforge....cts/sarco-util/, siden dette er et hobby prosjekt så er jeg ikke ute etter å tjene noen penger på dette, har fast jobb fra før. Programmet er navngitt "Sarcoex's Utilities", siden jeg bruker det prosjektet for å samle noen av mine (før) personlige nytte-programmer.¨

Skjermbilder:

server3.png

server0.png

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, kan være derfor den låser seg enkelte ganger på en enkelkjernet prossessor ved ...swtor.Server.java:93. :)

Etter litt rask lesing så har StringBuilder bedre ytelse enn StringBuffer, men har String Buffer bedre stabilitet, og er det bedre å bruke den hvis man ønsker stabilitet god stabilitet, og hvor ytelse ikke er så viktig. I denne programvaren så er vel ytelse det beste å fokusere på?

Lenke til kommentar

Jeg mener den eneste forskjellen er (var?) at StringBuffer har synchronized på alle metodene og at de ellers er identiske.

Generelt så er StringBuilder å foretrekke med mindre du har flere tråder som bruker samme Builder/Buffer til å lage en Streng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...