Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Når det har blitt kveld skal småbarn sove, og ikke har fest inne på cella. Dagens mugshot: Endret 12. februar 2012 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det første jeg legger merke til er venstre foten som er kuttet av ; ) 1 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det var et søtt bilde med en velkjent situasjon. Om få år vil du savne akkurat dette. Synd med den avkuttede foten. Ny kveld-nye muligheter. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva i all verden var det du prøvde å oppnå med redigeringen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva i all verden var det du prøvde å oppnå med redigeringen? Lurer jeg også på. Hvorfor de fargene? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har du tatt dette bildet med mobilen og hipstamatic-app, eller med D700? Får ikke opp exif for øyeblikket.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Meget rart du har valgt å kutte foten slik... Fargene passet kanskje ikke helt til situasjonen, vet ikke helt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei på dere! Bildet skal ha en distinktiv '70talls look over seg.. og bilder som jeg har sett mine foreldre eller i fra deres venner tatt i fra den tiden, var det ikke komposisjonen som sto i høysetet.. Og tar man og ser på polaroid tatt av vanlige folk, og ikke entusiaster eller fotografer, så mangler det titt og ofte ting i bildene.. @KSunhill Bildet er tatt med en iPhone ja.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Har litt problemer å skjønne hva du mener her i siste innlegget. Mener du at da du tok bildet så var du bevisst på å ta det slik så det skulle se ut som om komposisjon ikke er tatt hensyn til? For at det skal ligne mest mulig på det vanlige folk tok på den tiden? Edit: en liten omformulering. Endret 19. februar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå