Gå til innhold

Trenger ny stasjonær

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bygger ikke selv. :o) Trenger derfor tips til ny stasjonær - driver med mye bildebehandling så trenger derfor pc med mye arbeidsminne og videominne. Og så ønsker jeg jo selvfølgelig at den er rask. :) Alle tips tas imot! :)

Min gamle pc smalt, sikringen gikk, det luktet svidd og jeg får ikke skrudd den på... Skal undersøke om det er mulig å reparere den men antar det koster såpass at jeg likegodt kan kjøpe ny. Uansett håper jeg det er mulig å redde filene mine!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg pleier lage et excel regneark hvor jeg setter opp ulike valg og pris basert på reviewer og anbefalinger. Så ser jeg om jeg er villig til å betale det det koster, og bytter frem og tilbake til jeg får det jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Med litt tolmodighet, godt lys og en god plass å jobbe på så er det normalt en overkommelig jobb å gjøre det selv. Inn med hovedkort og psu, plugge til kabler slik det står i manualen, ram, prosessor og skjermkort passer kun et sted, dvd brnner og harddisk er kjapt gjort. Overkommelgi om man kan følge en tegning av hva som skal hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...