Alxg Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet når eller evnt om denne kommer til norge i det hele tatt? Her er link til hp: HP ENVY 15-3040NR Er forøvrig en sterk konkurrent til samsung chronos og sony se Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Morsomt hvor mye den der faktisk lignet på en Macbook Pro Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Morsomt hvor mye den der faktisk lignet på en Macbook Pro joa, men den er kraftigere, koster mindre og har en super skjerm med høyere oppløsning, og hvis den er slik som forgjengeren, så har den også innebygget 3G en ganske god MAC erstatning synes nå jeg Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Morsomt hvor mye den der faktisk lignet på en Macbook Pro joa, men den er kraftigere, koster mindre og har en super skjerm med høyere oppløsning, og hvis den er slik som forgjengeren, så har den også innebygget 3G en ganske god MAC erstatning synes nå jeg Derfor er jeg ganske ivrig på å vite om denne kommer til Norge eller om jeg må kjøpe fra USA Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet når eller evnt om denne kommer til norge i det hele tatt? Her er link til hp: HP ENVY 15-3040NR Er forøvrig en sterk konkurrent til samsung chronos og sony se Ja dette lurer jeg på og. Hadde forrige envy 1490 og aldri vært mer fornøyd med en bærbar noen gang før. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Men envy 1490 var ganske stiv i prisen da den ble lansert. det jeg er redd for er at hp kun vil satse på 17" versjonen og beats 14.5" og ikke envy 15" :/ fra usa + moms og frakt får man HP Envy 15-3040nr for under 10k noe som er egentlig ganske billig med tanke på specsene problemet er jo da tastaturet og garanti osv... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som vet om det er noe nytt på denne fronten? Maskinen er et halvt år gammel nå, og er enda ikke å finne her til lands så vidt jeg kan se. Tror dere man kan forvente en Ivy Bridge versjon etterhvert på det norske markedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå