Geforce Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Heisann Meg og en kompis har spilt wow en stund og er 85, men nå har vi begge 2 lyst til å starte på hver vår lvl 1 char igjen Har hørt om at det var noe snakk om at hvis vi 2 begynnte med en ny char vær så ville vi få mere xp om vi gjør det sammen stemmer det? Sier jo aldri nei til å få mere xp :D Takker for alle svar Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du får google, Recruit a friend. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Desverre må en av dere lage dere en ny konto for å få denne. Men fungerer veldig bra med 3x XP + annenhver level i grant Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Desverre må en av dere lage dere en ny konto for å få denne. Men fungerer veldig bra med 3x XP + annenhver level i grant Det var det jeg trodde at vi måtte Hmm, vi får vel bare starte opp på nytt med vanelig xp da Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Dere kan jo eventuelt skaffe dere Heirloom gear? Hvis jeg ikke husker helt feil, vet dog ikke hvor vanskelig det er å få tak i. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Heirlooms er ikke vanskelige å få tak i. Chest og shoulders kan bli kjøpt av JP (koster ikke så mye). Helm og Back må man være honored i guilden for å kjøpe. Tilsammen er det vel 35% xp boost om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå