NottolF Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tittelen sier nokk det meste.. Faren min sier att det blir for dyrt, og att jeg skal bruke konf pengene mine til moped og lappen... Så lurte på om det var noen som visste om noe som lignet, og var like bra/bedre? vil bytte ut koss porta pro med noe som gir meg ordentlig musikk følelse og bass.. Vil helst ha mye bass, og att headsette sperrer ute meste parten av lyden som Beats gjør Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Du får mye mer for pengene ved å kjøpe noe annet uansett. Eneste jeg vil gi Beats som fordel er utseende. Beats lekker mye lyd, dårlig byggekvalitet, og ALT for mye bass. Disse for eksempel; http://www.lydogbilde.no/test/klipsch-image-one Endret 12. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Lyden på beats solo HD er ubalansert og jævlig. Det eneste jeg synes er positivt med dem er at du får ganske høyt volum. AKG 518 DJ ville være et mye bedre valg da du får mer for pengene. Endret 12. februar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du kan få mye bedre hodetelefoner for prisen av Beats by Dr.Dre. Dette er den eneste hjelpen jeg kan gi deg, for jeg vet ikke så mye mer om hodetelefoner. Har hørt en del positivt om Sennheiser da. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjøp Sennheiser, Denon, Argon eller lignende i steden. Du får mye mer for pengene som sagt over^. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Denon DN-HP500 koster ca halvparten. Jeg har ikke prøvd de selv, men jeg kjenner merket og vil tro de leverer. Disse er også i DJ-serien, noe som pleier å bety litt ekstra bass. Det smarteste du gjør er uansett å ta med deg mp3-spilleren din i butikken og prøvelytte til alle aktuelle kandidater. Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Beats lekker mye lyd, dårlig byggekvalitet, og ALT for mye bass. Det er bass jeg er ute etter, samtidig som god lyd.. Liker att det er mye bass Og takk for de linkene, men leter etter noe som ser lekkert ut, så jeg kan gå med de i offentlighet også, f.eks skolen.. Det smarteste du gjør er uansett å ta med deg mp3-spilleren din i butikken og prøvelytte til alle aktuelle kandidater. Det eneste problemet her er att jeg ikke har noen slike butikker i nærheten Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lekreste i din prisklasse. Lyden vet jeg ingen ting om. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Alle hodesettene (og merkene) som nevnes her, lager hodesett som kan brukes i offentligheten. Skal nok endre min mening litt; Beats har et fint utseende, men de drar til seg fingermerker, lyser plastikk på lang vei, og byggekvaliteten er deretter. Hva jeg mener med FOR MYE bass, er at du nesten ikke hører noe annet. Lover deg at det vil bli irriterende i lengden. Kan ikke si jeg synes det finnes noen ordentlig pene hodesett. Det eneste etter min mening som kan gjøre et hodesett brukbart i offentligheten, og portabelt, er størrelsen. Endret 12. februar 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hva jeg mener med FOR MYE bass, er at du nesten ikke hører noe annet. Lover deg at det vil bli irriterende i lengden. Beats by Dr. Dre Monster Solo High Definition-høretelefonene med mikrofon bruker en proprietær elementteknologi med titanbelegg. Dette sikrer at du får hele effekten av bassen og hører hver minste detalj i musikken. står det på apple.com Det jeg mener med "lekkert" er at det ikke er for stort og ser "okei" ut å ha det på seg... Vil ha noe som Solo HD eller Koss.. Samtidig som att jeg vil att det skal sperre ute lyden, og ikke er like "åpen" som koss porta pro Endret 12. februar 2012 av NottolF Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det har aldri slått deg at Apple prøver å selge et produkt? Ett hvert firma skriver så klart bare flotte og positive ting om sitt produkt. Ingen vil skrive "Bassen i dette hodesettet er relativt dårlig, men lyden er grei generelt". Nå er lyd også veldig subjektivt. Jeg synes at bassen i Beats er for overveldende. Andre synes kanskje den er helt grei. Om du ikke kommer frem til noe annet, så har du jo ørepropper også såklart. 1 Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Om du ikke kommer frem til noe annet, så har du jo ørepropper også såklart. Joda, det er sant.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Klipsch Image One, som jeg linket til tidligere, er relativt nøytrale. Lyden er også meget god. Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Klipsch Image One, som jeg linket til tidligere, er relativt nøytrale. Lyden er også meget god. Tror deg, men hvis jeg går med di på skolen kommer jeg til å bli mobbet av di andre i klassen som bruke Beats... Vil ikke ha Beats pga de i klassen har det, men jeg vil ha de pga jeg synes di ser bra ut, og når jeg selv har testet di med skrillex, så falt jeg for dem. Sku gjerne hatt noe lignende i lyd, og utsende for å si det sånn jeg fant noe interesant! Sannheiser HD 25-SP II Endret 12. februar 2012 av NottolF Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Du kan jo bestille fra eBay. Ulempen er at du mister en del rettigheter om hodesettet ryker, eller at det er noen feil med det. Ser ut som de har fått god kritikk, NottolF Endret 12. februar 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Klipsch Image One, som jeg linket til tidligere, er relativt nøytrale. Lyden er også meget god. Tror deg, men hvis jeg går med di på skolen kommer jeg til å bli mobbet av di andre i klassen som bruke Beats... Vil ikke ha Beats pga de i klassen har det, men jeg vil ha de pga jeg synes di ser bra ut, og når jeg selv har testet di med skrillex, så falt jeg for dem. Sku gjerne hatt noe lignende i lyd, og utsende for å si det sånn jeg fant noe interesant! Sannheiser HD 25-SP II De i klassen din som bruker Beats, vet ikke hva de driver med. Du kommer til å få en mye bedre lytteropplevelse om du velger f. eks Denonm, Sennheiser eller Klipsch . legger med en anmeldelse med en fin video til slutt http://www.innerfidelity.com/content/monster-beats-dr-dre-solo Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) hmm... javell... Men dette? hvor mye koster det, og er det like bra? (Sennheiser) Endret 12. februar 2012 av NottolF Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Denon DN-HP500 koster ca halvparten. Jeg har ikke prøvd de selv, men jeg kjenner merket og vil tro de leverer. Disse er også i DJ-serien, noe som pleier å bety litt ekstra bass. Det smarteste du gjør er uansett å ta med deg mp3-spilleren din i butikken og prøvelytte til alle aktuelle kandidater. Da blir det Denon DN-HP500 på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå