Gå til innhold

ny smartphone, mye for pengene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gå for Samsung galaxy s plus?? Den koster 2490 på Lefdal.

 

Det er etter min mening et godt kjøp :)

 

Har denne selv. meget fornøyd. Yter nesten som en 1GHz dualcore. Problemet med telefonen er litt lite RAM på 512MB og manko på fotolys, men ellers knall mobil.. Får nok ikke ICS pga lite RAM, men det fikser man selv med en ROM..

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

hei

 

jeg ser etter det smarteste smartphone kjøpet hvor jeg får mye for pengene. operativsystemet må være androide. ønsker å kjøpe den ulåst. prisen bør ligge rundt 3000-4000

 

så litt på den her

 

http://www.dustinhome.no/samsung-gt-i9103-galaxy-r-metallic-grey/product/5010601368?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_2068

 

takk for svar

Du får mye for pengene med en Samsung Galaxy R. :thumbup:

Endret av Leseren
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man bør kjøpe noe annet enn Galaxy SII, når de andre telefonene dere linker til (Galaxy R/S+) ligger ganske nære i pris. SII er da en mye bedre mobil, på alle måter?

 

Edit: Eneste fornuftige Androidalternativet jeg har sett i såfall er Huawei Honor, siden den ligger en del under i pris.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man bør kjøpe noe annet enn Galaxy SII, når de andre telefonene dere linker til (Galaxy R/S+) ligger ganske nære i pris. SII er da en mye bedre mobil, på alle måter?

 

Edit: Eneste fornuftige Androidalternativet jeg har sett i såfall er Huawei Honor, siden den ligger en del under i pris.

 

Billigste S2 uten abn koster 3999,- i norsk nettbutikk og her linker jeg til Arc S som ligger 1500,- under og den står ikke noe tilbake for S2 jeg har begge. Skulle jeg vrake en av de uten å tenke på pris så hadde jeg faktisk hatt et stort problem. 1500,- er i min verden nesten 40% og det bør telle som en forskjell.... S2 har blitt hypet opp for mye og folk tror blind at den gir en stor forskjell. Vi snakker bitte små marginer kontra andre kvalitets telefoner på marked og den vanlige mann i gata vil slettes ikke merke forskjeller. Dagens smarttelefoner har blitt så bra og skulle jeg velge ny tlf i dag hadde jeg klart gått for Arc S det er en knall tlf til RIKTIG PRIS!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...