Gå til innhold

HP printer på RIMI ?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre av noen ikketekniske bekjente at RIMI selger noen HP skrivere for ca 300.

Er det noen som har noe erfaring med disse?

Jeg har gode erfaringer med HP fra før, men blir skeptisk av prisen.

Hvis noen av dere har slått til, kan dere fortelle om dere er fornøyd eller ikke og om man bruker både farge og svarthvitt patron samtidig eller en av gangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfft, hvis du skal ha skriver for å skrive ut no word-dokumenter, litt lavkvalitets-bilder osv bare kjøp, kvaliteten er sikkert ok, levetiden er sikkert ok, og det koster mindre enn en blekkpatron. Bare ikke forvent at du har printer forever..

Skal du skrive ut dine egne julekort på fotopapir med topp kvalitet etc bør du nok kjøpe noe skikkelig..

Lenke til kommentar

Hakon-gruppen er ikke kjent for å ha de beste "non-food" produktene, men så lenge det er Hewlett-Packard og ikke f.eks. Hakon-Produkt H.P. står for så er du nok på rimelig trygg grunn. Bare sørg for å spørre hvor den kan leveres ved evt. feil.

Jeg har jobbet opp mot dagligvare-bransken som leverandør av både SørlandsChips og UPS`er (nødstrøm/overspenningsvern), og datakunnskapene til en "normal" butikksjef er ikke "noe å slenge ræva i taket etter" akkurat !

Lurer forresten på hva næringsmiddeltilsynet hadde sagt hvis Komplett, Expert eller Elkjøp hadde begynt å selge dagligvarer i sine butikker..... :-?

Lenke til kommentar

Om denne skriveren er god nok for deg kommer ann på dine behov. En så billig skriver er gjerne treg, litt dårligere oppløsning, kun USB port ... Om ditt behov er å skrive ut word dokumenter en gang i mellom er dette sikkert et utmerket kjøp!

Det store problemet med HP er jo de svindyre patronene!

##reklame fjernet##

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...