winmedi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hei, jeg har OSX på en acer pc og jeg har problemer med å installere OSX på min egen bygde pc. Skjermkortet er amd radeoen 6970 2gb og er ikke støttene for mac. Når jeg har installert OSX på den selv bygde pcen min, så skal jeg starte den men får bare hvit skjerm og oppi gjørne står det. unsupported card. Jeg har lest litt på nette og sånt. Det er mange som har klart det og jeg lurer på hvordan de har klart det. Er det mulig? Takk for svar Endret 12. februar 2012 av winmedi Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mac er det vi kaller maskinene Apple produserer. Du har ikke installert Mac på pc-en din. Du har installert OS X. Når det er sagt, har du lest denne tråden? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Mac er det vi kaller maskinene Apple produserer. Du har ikke installert Mac på pc-en din. Du har installert OS X. Når det er sagt, har du lest denne tråden? FORNØYD? Det var ikke akkurat det som var det jeg ville fram til. Leste du i det hele tatt hva jeg ville ? Endret 12. februar 2012 av winmedi Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) http://tonymacx86.blogspot.com/2011/03/native-graphics-acceleration-for-radeon.html Så det er veldig viktig å sjekke opp maskinvare før man bygger hackintosh pc. En feil og det blir mye ekstra strev. Har du prøvd lion i så fall? Endret 12. februar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det var da litt av en reaksjon på en som retter opp i feilaktig begrepsbruk og gir deg tips om hvor du kan finne informasjon. -Deluze 4 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 http://tonymacx86.blogspot.com/2011/03/native-graphics-acceleration-for-radeon.html Så det er veldig viktig å sjekke opp maskinvare før man bygger hackintosh pc. En feil og det blir mye ekstra strev. Har du prøvd lion i så fall? Prøvd Iatkos l2 som er 10.7.2 funker på mine andre pcer. Det var egentlig ikke ment for hackintosh pc. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Det var da litt av en reaksjon på en som retter opp i feilaktig begrepsbruk og gir deg tips om hvor du kan finne informasjon. -Deluze Beklager for reaksjonen. Endret 12. februar 2012 av winmedi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå