Hell_Frode Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hvis jeg var deg ville jeg fokusert litt mer på hvordan du skriver fremfor å ha alt for mye innhold. Det tokk tid til jeg skjønte hva du mente. For det andre kan jeg ikke noe for at jeg er systemfrik. Ser ofte at det kan bli litt for avansert for leseren av det jeg har skrevet. Skjønner at det kan skape rot for dere som leser. Men igjen, er jeg ikke en kjent forfatter enda. Det er en stor drøm jeg har, er å bli en kjent forfatter. Og vet at det er en stor utfordring å se igjennom leserens øyne. Så det er bare å komme med flere ider for å hjelpe meg. Har ikke noe i mot det. Etter tid og arbeid vil jeg nokk komme med flere røde snorer på denne historien. Som dere skal få lov til og bitte sammen vis dere vil. Eller om snoren kunne gjort om på en annen måte. Om jeg vil bruke noen av ideene og fremgangs måtene dere kommer med, er selfølgelig opp til meg, så klart. ^^ Endret 8. mai 2012 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå