leaherd Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei, jeg har nettopp fått en Nokia Lumia 800. Når jeg startet mobilen for første gang droppet jeg å lage en windows live ID bruker, men fant fort ut at jeg måtte dette får å installere apper osv. Jeg lagde meg derfor en bruker, men denne ble blokkert på grunn av jeg er under 18 år: "Du må gjøre dette fra datamaskinen din fordi kontoen indikerer at du er et barn" sitat slutt. Jeg gikk derfor inn på dataen (live.com) med samme brukernavn og passord og dette funket, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre videre? Jeg har prøvd å forandre på fødselsdatoen min uten at dette har gitt noe resultater? Får heller ikke til å slette kontoen på mobilen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Den moderne tids vidunderlige verden hvor man nektes å bruke en mobil fordi man ikke har lagd en konto på pcen man logger inn på mobilen med. Vær glad de ikke krever morse, via semafor og røyksignaler. Fra spøk til alvor, så kan du kanskje resette mobilen. http://www.ukmobilereview.com/manufacturers/m-nokia/reset-nokia-lumia-800/ En mail til microsoft hjelper om du ikke får det til med reset. Lenke til kommentar
leaherd Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Tusen takk, da prøver jeg nok det! Men vet du om programmer som var installert på telefonen fra før vil bli slettet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Resettes den blir den vel slik den var da du tok den ut av esken. Kjenenr ikke detaljene godt nok til si 100% ja, men ville tro det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå