AnjoEntertainment Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg går da på Cellegifttabletter som svekker immunforsvaret mitt, og situasjonen nå er den at familien min har begynt å få omgangssyken. Lillebror hadde det for to døgn siden, og nå har min mor fått det. Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre at jeg får det? Og hvis jeg skulle få det, ville en omgangssyke reagert mye kraftigere hos et svekket immunforsvar - som mitt? Endret 12. februar 2012 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ta det rolig, du får den du også, og du er allerede infisert. Ingenting å gjøre med det. På en annen side ås vil du ikke bli noe sykere enn resten, så lite å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Aner ikke noe om effekten av cellegift her, men eneste som funker for å hindre omgangssyke er ekstrem flittighet i avdelingen for håndvask. ... men det kan godt tenkes det allerede er for sent, ja ... Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Så sant kan sies, så bor jeg i min egen lille leilighet under dem og er ikke noe særlig oppi fjeset på de. I tillegg spriter jeg hendene mine konstant, så jeg krysser fingrene over at jeg går fri. Hvis ikke, vel, så håper jeg ikke cellegiften gjør det enda mer ubehagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå