storingen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Har i en periode nå opplevd at den trådløse nettverkstilkoblingen er treg. Får bare 6mbit på nedlastning og 16-20mbit på opplastning. Opphastigheten er normal i forhold til det trådløse nettverket. Men jeg synes det er rart at nedhastigheten er så lav. Dette har fungert tidligere over flere år. Men nå i det siste har nettverkshastigheten blitt super slow i forhold til tidligere. Jeg har som sagt makset det trådløse nettverket tidligere på hastighet, men ikke nå lenger :( Jeg kan meddele at jeg har Altibox 25mbit og får full speed via kabel. Både opp og ned. Her er ingen andre trådløse nettverk i nærheten, så det skal ikke ha noe å si på di trådløse kanalene. Det trådløse kortet i pc'en er forresten Broadcom 4313. Andre pc'er jeg har testet med får 16-20mbit/s på trådløs. Noe jeg mener og forstår at det er det man får i praksis på 54g-nettverk som full speed. Kan det være at det trådløse nettverkskortet i pc'en begynner å bli ødelagt? Jeg syns det er litt rart at jeg bare får 6mbit/s på trådløs nettverk. Endret 13. februar 2012 av storingen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hadde det samme problemet selv, jeg bare ringte selskapet som vi har internettabonnement hos, og de fikset noen greier i vegguttaket og noe sånt, og da var alt i orden igjen. Lenke til kommentar
storingen Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Men problemet er bare en enkelt pc som ikke får optimal hastighet på det trådløse nettverket. Andre pc'er og mobiler jeg har testet med trådløs får full speed. Kan det være nettverkskortet som begynner å bli dårlig? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Men problemet er bare en enkelt pc som ikke får optimal hastighet på det trådløse nettverket. Andre pc'er og mobiler jeg har testet med trådløs får full speed. Kan det være nettverkskortet som begynner å bli dårlig? Akkurat det er jeg ikke så flink med, beklager :/ Endret 13. februar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis det bare gjelder en maskin så er det nærliggende og reinnstallere driveren for det aktuelle kortet og sette det opp på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå