tomkve Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei Jeg har et spørsmål ang denne Lenovo Thinkpad som er på tilbud hos mpx http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=660763 vil den være en grei familie maskin, til word, surfing, youtube, Itunes, overføring av bilder etc. ikke noe spilling eller tyngre oppgaver. leser meg litt blind på prosessorer, minne hardisk etc, så det er bedre å spørre om råd på forhånd takk mvh Tom Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Ville heller anbefalt ASUS N53SV-SZ628V gir langt mere for pengene selv om dette nesten kan kalles spill pc. Den du velger er helt sikkert greit nok for ditt behov men du får lite for pengene. Endret 12. februar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg vil si ja, det er en veldig god maskin til bruken du beskriver og prisen er veldig god. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lenovo'n er helt kurant til bruken du har definert. + Kan kompletteres med mini dock 3 + Har Intel trådløst og kablet nettverksport/kontroller + Robust Men du "får mere" med N53SV som er linket til over. Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Hei takk for innspill Jeg glemte å skrive at vi har en stasjonær maskin (Imac) og samboer har en egen bærbar pc( student ). Jeg trenger en grei pc til mitt eget bruk, og som ikke er for tung, fordi jeg vil gjerne ha den med på ferie og slikt. (Asus blir nok litt for tung). Jeg er mest opphengt i prosessorkraft etc slik at jeg kan ha den en stund fremover. mvh Tom Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nå er jo ikke T420 "veldig" lett men den er kompakt. Vekt ~ 2Kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå