Kjetil Øyen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 I Kjærka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Herlig;) Kan jeg gi deg ett tips om hvordan ta dette bildet med noen hundre bilder? http://translate.goo...ith-directions/ Ett kirkerom jeg er på jakt etter, nettopp for denne metoden linken viser til;) Endret 12. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Herlig;)Kan jeg gi deg ett tips om hvordan ta dette bildet med noen hundre bilder? http://translate.goo...ith-directions/Ett kirkerom jeg er på jakt etter, nettopp for denne metoden linken viser til;) Takker for tipset og linken, Jan Erik.....Har prøvd litt på dette her hjemme, men ikke fått det til ennå. Skal nok prøve mer på dette. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hærlig detaljert, god eksponering. Synest det ser ut som det heller litt mot venstre.. Men det kan være et synsbedrag. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Hærlig detaljert, god eksponering. Synest det ser ut som det heller litt mot venstre.. Men det kan være et synsbedrag. Du har helt rett....!!!! det heller litt mot venstre.. takk skal du ha.. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Flott, detaljrikt bilde i et spesielt og fint lys. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Dette syns jeg ble meget bra. Du har klart å fange alle detaljer selv oppe under taket og den gode utnyttelsen av lyset imponerer. . Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Fantasstisk lys og skarphet. Det ligger under kritikk så her er litt. Synes det gule bakerst blir litt lyst. Og så kunne du flytt kameraet en liten tanke mot høyre for å få lyset midt i mellom benkeradene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg