slowcooler Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Har ikke prøvd xp, men holder på å utdanne meg på w2000, og jo mer jeg lærer, jo mere liker jeg det. Får snart en kopi av xp, kommer sansynligvis til å innst. den på en scsi-disk jeg har liggende, så jeg ikke krøller til systemet mitt. Jeg har ikke prøvd å overklokke enda, synes min 1,2 tb med 768mb ram holder, jeg spiller ikke noe særlig. Min interesse for dette forumet er mer relatert til å lese/utveksle erfaringer med henhold til alt innen maskinvare, da særlig dette med kjøling/støydemping da jeg setter opp en del maskiner/nettverk til firmaer, og i disse dager må man jo tenke på dette, da man jo ikke får kjøpt mindre enn 800-900 mhz cpu-er. Dette med vannkjøling er det faktisk flere enn overklokkere som er innt.i pga. støy. TYPHON skriver om IBM sitt diagnoseprogram, det prøvde jeg i dag, og det var veldig bra. Det fiksa noen skadete sektor, men den fornateringa den utfører levner ikke my igjen på disken! Den funker til min Fuji-disk når det gjelder testing, men det støtter ikke å gjøre endringer. Så da gikk jeg til Fuji sin site, og de hadde et sånn prog. de også. Så jeg tror nok de fleste HD-produsentene har slike "verktøy" programmer til diskene de leverer. [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-02-22 22:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå