janni9 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei Jeg kjøpte meg en MB 190E for et par dager siden og har bestemt meg for å sette inn et anlegg. Men har fått et problem, det går ikke ann å felle ned setene? Hvordan skal jeg da få trekt kabler bak til bagasjerommet?? Jeg har spiller, bass og forsterker allerede. På forhånd takk for svar ! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det skal være mulig å få tredd inn kabler på hver side av setet, men det blir mye enklere hvis du skrur ut setet, eller seteryggen Lenke til kommentar
janni9 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 okei. Vet du om det er en stor jobb å bytte setene ? eller skru de ut? Regner med at de bare er festa noen få steder siden ilen er såpass gammel. Men har aldri vært borti dette selv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nei, det pleier å være veldig enkelt, somregel bare to skruer i forkant av setebunnen, og to eller fire i seterygge, oppe og nede i hvert "hjørne" Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En MB 190 E har stålplate bak seteryggen, bak denne ligger bensintanken, så en plate til så er du i bagasjerommet. det ligger kabelrenner under teppet i bilen som går fra fotebrønnen forran til sete bak i bilen. når du demonterer setet bak(som er rimelig enkelt), så ser du hvor disse kablene går bak til lysene og antennen. du må følge disse. demontering av setene bak: du hekter av selve sitte delen av sete, mener det er to (røde) hendler du må trykke eller dra i (husker ikke helt det er noen år siden jeg gjorde dette på min 190), så får du tilgang på skruene som holder seteryggen. når disse er skrudd ut får du mulighet til å ta ut hattehylla. tar du ut hattehylla (som jeg mener er nødvendig men husker ikke 100%) så får du se stålplata som går under. Husk å løsne førstehjelpsboksen og alle skruer du finner før du begynner å dra i hattehylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå