Dunestar Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei! Kan man ha en slags TrueType som laster automatisk når man kommer til index'en? Takker hjertelig for alle svar! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er ikke helt sikker på hva truetype er, og det er mulig jeg driter meg hardt ut her, men jeg regner med greia er at du skal ha en skrifttype (font) som lastes ned, slik at folk som ikke har den fra før kan vise skrifta som alle andre. Riktig? Hvis det er det, tror jeg ikke det går an. Da må du gjøre om teksten til bilder først. I fx en logo, vil nok det være lurt uansett for å få antialiasing og litt slikt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Er ikke helt sikker på hva truetype er, og det er mulig jeg driter meg hardt ut her, men jeg regner med greia er at du skal ha en skrifttype (font) som lastes ned, slik at folk som ikke har den fra før kan vise skrifta som alle andre. Riktig? Hvis det er det, tror jeg ikke det går an. Da må du gjøre om teksten til bilder først. I fx en logo, vil nok det være lurt uansett for å få antialiasing og litt slikt. Takker for svar. Det du sa om TrueType stemmer. Får løse problemet på en annen måte da... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kom faktisk over ett script helt tifeldig, som konverterer tekst til bilde.. Vet ikke helt hvordan det funker, men det står at du kan bruke den fonten du vil. Link. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk! Det hjalp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå