joneoverland Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei folkens bygget meg pc for noen måneder siden og til BF3 releasen og pcen fungerer veldig bra til det. men på mange andre spill sånn som Operation Flashpoint red river Sims 3 Dead Island feks. så henger pcen seg på en måte opp ingame. skjerm går i svart i 3-4 sekunder for så å komme tilbake igjen.. ufattelig irriterende. og gjør flere spill ubrukelige! har googlet MYYYE men kommer ikke fram til noe smart Specs Intel i5 2500k Gigabyte Z68AP-D3 12gb Corsair Venegance ram Dirt 3 Radeon 6950 2gb (nyeste driverne) hvordan bør jeg gå fram for å finne feilen? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Prøv å avinstallere driveren til sjermkortet og installer en annen versjon. Det kan hende du må prøve med flere versjoner. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 takk for respons.. er vel egentlig det som har vært prosjektet siste 2 månedene uten hell... Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 noen andre me forslag? Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 finnes det noen logge software som kan røpe slike ting? det må skje en endring et eller annet sted som gjør denne feilen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du kan jo alltids sjekke hendelsesloggen(e) på det aktuelle tidspunktet hvor feilen oppstår. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) hvor finner jeg disse? Hva med dette? Endret 20. februar 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bare så jeg forstår deg rett, skjermen går i svart med gjevne mellomrom eller? Har du sett på temperaturen på skjermkortet? Har du prøvd med en annen skjerm? Disse forslagene er relativt vage, men ingenting skal vel være uprøvd? Det du kan gjøre er å laste ned 3Dmark 11. og PC wizard 2010. 3Dmark brukes til å stressteste skjermkort og måle ytelse. Vi får da sett om det skjer noe galt under load på skjermkortet ditt. PC wizard kjører du samtidig som du kjører stresstesten, du kan da hele tiden følge med på temperaturene mens skjermkortet jobber. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 kjørte igjennom hele 3dmark 11 testen med 34grader på skjermkortet.. skal prøve med pchealth kjørende på et eller annet av problemspillene senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå