Mrblitz Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Vi går mot stadig mer spesaliserte sosiale medier, sier Marianne Møller. Kommentar: Markedsføringens megatrender Lenke til kommentar
reminik Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det de store tjenestene bygger, er plattformer, som lar brukerne spesialtilpasse innholdet individuelt med mulighet for å dele relevant innhold lett. Håper vi ser mer fremover løsninger som verdsetter og gir tilbake til de som er dyktige på å dele deres innhold. Altså at publikum (vi) blir markedsførerne og kan nyte av provisjon av inntekt skapt via vår deling. Vet at amerikansk selskap har prøvd seg på denne nisjen uten spesielt stort hell, men det er utvilsomt noe som kommer til å komme for fult. http://rorlegger.anbudstorget.no <- For folk som trenger rørlegger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå