DontTouchMyPhone Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei! En venn av meg skal kjøpe seg ny bærbar pc med tanke på spilling av World of Warcraft. Han har ikke tilgang til internett for øyeblikket; derfor jeg legger ut tema. Uansett, jeg har ikke peiling på data, men håper noen her kan hjelpe med å finne en bærbar pc til maks 6000-7000 kroner, som kan kjøre WoW på i allefall recommended settings, men selvsagt gjerne på så høye settings som mulig. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Er det snakk om at han må ha 1920x1080 her eller? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Hva er det; noe HD-greier...? Jeg har ikke peiling som du skjønner, men tror ikke det i så fall, om det er utenfor prisnivået.. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Babumpibump... Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei! En venn av meg skal kjøpe seg ny bærbar pc med tanke på spilling av World of Warcraft. Han har ikke tilgang til internett for øyeblikket; derfor jeg legger ut tema. Uansett, jeg har ikke peiling på data, men håper noen her kan hjelpe med å finne en bærbar pc til maks 6000-7000 kroner, som kan kjøre WoW på i allefall recommended settings, men selvsagt gjerne på så høye settings som mulig. Håper på hjelp. Ehm.. Nå er Wow relativt prossesor styrt. Jeg kjører WoW på min 13" Macbook Pro, men selvfølgelig ikke på fullt, men høyt nok. Her snakker vi Intel 3000 HD, skjermkort som er på hovedkortet. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå er ikke jeg veldig kløpper på bærbare, men fant denne maskinen på Dustin til kampanjepris. Andre innspill fra mer erfarne ville ha vært greit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå er ikke jeg veldig kløpper på bærbare, men fant denne maskinen på Dustin til kampanjepris. Andre innspill fra mer erfarne ville ha vært greit. Den vil være god nok og vel så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå