Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei, jeg leter fremdeles etter en god spill-pc som jeg oxo kan brue lit til skole bruk.. jeg har funnet 3 på netonnet.com og jeg vet ikke hvem som er best http://www.netonnet.no/CompareView/5652?itemList=150179&compareItemId=150179&itemList=162110&itemList=162496&btnCompare.x=8&btnCompare.y=5 alle koster 6500kr.. jeg må ha bærebar siden den på brukes litt på skolen også... jeg lurer litt på om den Asusen slår de andre to men jeg er ikke så god på PC .. tar de skyrim og andre nye spill? er de god PC for pengene? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Den av de tre som sannsynligvis yter best i spill er den med GT555. På denne linken ser du hvilken fps du kan forvente sånn ca. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-555M.41933.0.html Som du ser funker den "ok" til skyrim. De to andre vil jeg ikke si er spesielt egnet til spill men de duger. Man må uansett ut med mer for å kunne game skikkelig. EDIT: altså MSI'en. Kjenner ikke til den utover spesifikasjonene, men ser ut som man får mye for pengene. Endret 12. februar 2012 av Zeorsd Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Men vet du om en god pc for billig penge ? Helst en som yter mye spill Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 msi er bygget i elendig plast og kjøler dårlig, asus kjøler bra og er bygget i mettal og plast Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Men vet du om en god pc for billig penge ? Helst en som yter mye spill Tror ikke du får mye bedre når du skal ha en rimelig pc. Som brukeren over her sier så er nok kjølingen og materiale hakket bedre på Asus(ene) over her, men står fortsatt ved at MSI'en på papiret har best forutsetninger for spilling pga skjermkortet. Endret 12. februar 2012 av Zeorsd Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) MSI's hovedkontor's motto. Theory is when one knows everything and nothing works. Practice is when everything works and no one knows why. In this house theory and practice are combined. Nothing works and no one knows why. Endret 12. februar 2012 av supercz Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 de her er vanskelig-.- vis MSI'n ikke klarer å kjøle seg ned så har jeg enda ett problem-.- kan asusen yte spill som skyrim L.A noire osv... er litt lei av og være utafor gjengen på skolen med spill siden jeg spller på PS3... men viss noen kunne finne en god gaming pc for under 7000 hadde jeg vært mere en fornøyd:) og jeg vet at an må betale mere for en god spill opplevelse... men en kompis av meg har en Acer han kjøpte på MPX for 2 år siden som kjører skyrim og mye mere.. jeg husker bare ikke hva den heter om det var en Aspire eller time lineX eller noe-.- Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) de her er vanskelig-.- vis MSI'n ikke klarer å kjøle seg ned så har jeg enda ett problem-.- kan asusen yte spill som skyrim L.A noire osv... er litt lei av og være utafor gjengen på skolen med spill siden jeg spller på PS3... men viss noen kunne finne en god gaming pc for under 7000 hadde jeg vært mere en fornøyd:) og jeg vet at an må betale mere for en god spill opplevelse... men en kompis av meg har en Acer han kjøpte på MPX for 2 år siden som kjører skyrim og mye mere.. jeg husker bare ikke hva den heter om det var en Aspire eller time lineX eller noe-.- acer msi og hp er verstingene når det kommer til elendig kjøling. ungå! alternativ: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647525 Endret 12. februar 2012 av supercz Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 de her er vanskelig-.- vis MSI'n ikke klarer å kjøle seg ned så har jeg enda ett problem-.- kan asusen yte spill som skyrim L.A noire osv... er litt lei av og være utafor gjengen på skolen med spill siden jeg spller på PS3... men viss noen kunne finne en god gaming pc for under 7000 hadde jeg vært mere en fornøyd:) og jeg vet at an må betale mere for en god spill opplevelse... men en kompis av meg har en Acer han kjøpte på MPX for 2 år siden som kjører skyrim og mye mere.. jeg husker bare ikke hva den heter om det var en Aspire eller time lineX eller noe-.- acer msi og hp er verstingene når det kommer til elendig kjøling. ungå! vet at HP er noe å komme seg vekk ifra.. har hatt en før som bråka mere en ett vulkan utbudd og ble så varm som en ovn Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 men jeg trenger noen gode tips så jeg får en god gaming pc for billig pris hva burde jeg se etter?? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 asus toshiba samsung. minst gt540m og minst i5 2410m Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du bør se etter hvilket skjermkort som sitter i. Alt annet er faktisk underordnet, hvis det først og fremst spilling du vil ha pc'en til å klare godt. I det prissjiktet du legger deg, er Nvidia GT555M det beste kortet du kan få, for tiden. Derfor er den MSI-maskinen det beste valget. I dette prissjiktet skal man uansett ikke vente seg all verdens byggekvalitet, uansett hvilket varemerke som sitter på. Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Du bør se etter hvilket skjermkort som sitter i. Alt annet er faktisk underordnet, hvis det først og fremst spilling du vil ha pc'en til å klare godt. I det prissjiktet du legger deg, er Nvidia GT555M det beste kortet du kan få, for tiden. Derfor er den MSI-maskinen det beste valget. I dette prissjiktet skal man uansett ikke vente seg all verdens byggekvalitet, uansett hvilket varemerke som sitter på. du har ett poeng.. men har hatt en HP G7000 som bråka og blei så varm å det blei jeg så lei av Endret 12. februar 2012 av Neo_FT_GTA V Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 så da burde jeg gå for MSI vis jeg ikke finner en annen?? dere kan komme med forslag om dere vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå