Rampage^ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg har en Samsung Galaxy S. Og har klart å slå på fly saken. Har gjort dette i fylla, og vet ikke hvordan jeg slår det av igjen. Jeg har ikke nett eller telefonsignal nå. HJELP! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Settings - Wireless & networks - Airplane mode Er sikkert ikke helt likt på din telefon, men vil nok tro det er veldig likt. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du kan trykke på "powerknappen" frem til du får opp valgmuligheter om å skru den av, flymodus mm. Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Du kan trykke på "powerknappen" frem til du får opp valgmuligheter om å skru den av, flymodus mm. "Powerknapp" offline modus takk ! Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Settings - Wireless & networks - Airplane mode Er sikkert ikke helt likt på din telefon, men vil nok tro det er veldig likt. var eplekjekk nå, og slo på flymodus igjen. Din metode fungerer også Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå