Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Fredfoss Konferansesenter II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her da fra motsatt side,og med et Sigma 10-20mm Og som forrige bilde,her også Lusicart;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
brk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Her har du virkelig fått til hdr. Knallflott. Det er vel slik det er meningen at hdr skal se ut. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Her har du virkelig fått til hdr. Knallflott. Det er vel slik det er meningen at hdr skal se ut. Takker;) Ikke hdr,men brukt ett plugin som heter Lusic Art;)..gir omtrent samme effekt da,om en ikke overdriver;) Lenke til kommentar
brk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Her har du virkelig fått til hdr. Knallflott. Det er vel slik det er meningen at hdr skal se ut.Takker;) Ikke hdr,men brukt ett plugin som heter Lusic Art;)..gir omtrent samme effekt da,om en ikke overdriver;) Aldri hørt om den. Men flott er det Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Stemningsfullt miljøbilde, dette Jeg ville kanskje ha kutta litt i toppen, men ellers liker jeg godt lyset og alle de fine detaljene som kommer frem , fin etterbehandling Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Stemningsfullt miljøbilde, dette Jeg ville kanskje ha kutta litt i toppen, men ellers liker jeg godt lyset og alle de fine detaljene som kommer frem , fin etterbehandling Ingen dum ide om kuttet;) Takker for tips;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Enig med brk. Et virkelig velykket HDR fotografi Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Enig med brk. Et virkelig velykket HDR fotografi Takker,men er ikke hdr.Brukt ett lusic art plugin;) Kan legge til att skygger og grov behandlingen er gjort i Lightroom 4 beta;) Endret 12. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ett meget fint lys du har tryllet frem her. Bra jobba ! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Ett meget fint lys du har tryllet frem her. Bra jobba ! Tusen takk;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Liker behandlingen.........spennende. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Liker behandlingen.........spennende. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg