Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) xxxxxxxxxxxxxx Endret 20. mars 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kommer det ikke opp noe i det heletatt? Får du opp siden, men videoene vil ikke laste - eller får du problemer med førstnevnte også? Prøv en annen nettleser og se om det er noe forskjell. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Kommer det ikke opp noe i det heletatt? Får du opp siden, men videoene vil ikke laste - eller får du problemer med førstnevnte også? Prøv en annen nettleser og se om det er noe forskjell. funker ikke på firefox, ikke safari, men funker ifra tlfen min (iphone 4) både ifra 3g & wifi(hjem nettverket). Har en macbook pro. Prøvde å slette catch, tatt virus sjekk, ikke noe hjelper og det er kun youtube Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Men er det slik at du får opp selve siden, men videoene dukker ikke opp / vil ikke spille? Eller kommer du ikke inn på selve siden en gang (får feilmelding eller noe lignende)? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Men er det slik at du får opp selve siden, men videoene dukker ikke opp / vil ikke spille? Eller kommer du ikke inn på selve siden en gang (får feilmelding eller noe lignende)? Server not found Firefox can't find the server at www.youtube.com. Check the address for typing errors such as ww.example.com instead of www.example.com If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Prøv å skru av brannmur, og eventuelt antivirus. Det kan også være at du har satt et for høyt sikkerhetsnivå for nettsider. Siden du har mac, så kan jeg egentlig ikke svare så godt da mac er noe jeg ikke kan i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Prøv å skru av brannmur, og eventuelt antivirus. Det kan også være at du har satt et for høyt sikkerhetsnivå for nettsider. Siden du har mac, så kan jeg egentlig ikke svare så godt da mac er noe jeg ikke kan i det hele tatt. Ok, takker uansett for hjelp, settes alltid pris på Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har du lastet ned Adobe? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Har du lastet ned Adobe? du mener den trojan som utga seg som flash spiller? tror ikke jeg har det, men prøvd å finne måter der man kan sjekke er jo Apple så alt er litt mer vrient når man først skal fikse noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå