V. Haugen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ved å sende en melding du ikke vet at du får, kan politiet vite hvor du befinner deg. Politiet kan overvåke deg med usynlig SMS Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva tenker du om at politiet i teorien har mulighet til å overvåke alle dine bevegelser? At de alltid har kunne det, det tenker jeg om det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva tenker du om at politiet i teorien har mulighet til å overvåke alle dine bevegelser? At de alltid har kunne det, det tenker jeg om det. Du svarer jo ikke akkurat på spørsmålet da. Spørsmålet er hva du tenker om det. Ikke at de har kunnet gjort det fra 19XX Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mine tanker er at mine tanker ikke er endret av denne artikkelen. Mine tanker om at politiet kan overvåke hvor min telefon beveger seg er: «Ja». Mine tanker om at griser ikke kan fly er også: «Ja». Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 For at en mobiltelefon skal fungere MÅ operatøren vite ens lokasjon, så det er ikke somom det ikke er vanskelig å spore en person. Takk og lov er det strenge krav til det vanlige politiet brukt av lokalisering gjennom GSM under etterforskning/spaning, derimot står de organisasjonene som jobber med å bevare rikets sikkerhet mye friere, de står dog ikke fritt til å dele informasjon om vanlige borgerers aktiviteter med politiet. Så er du kriminell og har noe å frykte bør man anta at man blir avlyttet og sporet til enhver tid, er du hvermannsen og nogenlunde lovlydig er man ikke akkurat en prioritet, til tross for endel som påstar at vi lever i en slags politistat, der PST er "Gestapo"-aktig i sine metoder, lever den gjevne borger under mange juridiske tepper for å forhindre at man blir en politistat, og kan derfor føle seg trygg ovefor "overmaktene" her til lands -frank Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wO8jpo5E48Q Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Rart hvordan amobil klarte å ha en korrekt overskrift, mens teknofil smører på en ovrskrift som ikke bare strider mot VVP, men som teknisk sett er helt feil. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Rart hvordan amobil klarte å ha en korrekt overskrift, mens teknofil smører på en ovrskrift som ikke bare strider mot VVP, men som teknisk sett er helt feil. Kva er ei "ovrskrift"? Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nå fikk jeg lyst til å si opp netcom, og heller bruke skype på wlan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg