Gå til innhold

Whitney Houston er død

tomkjetil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor man ser det som nødvendig og tapetsere hele VG.no, Aftenposten og Dagbladet med alskens fillesaker rundt dødsfallet og kommentatorer som eks. Stein Østbø.

Stein Østbø bare ruller sammen noe Wikipedia-surr med noen moraliserende prekener om narkotikamisbruk og de mørke sidene av showbusiness. Den neste ut er vel Anders Giæver som skal stå der med armene i kors å spre sine uinteressante tanker.

Slik som jeg ser det var Whitney Houston en av de første svarte kvinnelige superstjernene som virkelig hadde et stort hvitt publikum.

Hun solgte millioner av plater på begynnelsen av 90-tallet, men siden den gang har det ikke vært mye nytt fra den kanten.

Whitney Houston i 2012 er rimelig passé, og mange har vel egentlig ikke større forhold til henne enn at de har hørt "I will always love you" på P4.

Derfor kan jeg ikke helt skjønne den store mediedekningen av norske medier nå. Ei heller alle som plutselig er store Houstoun-fans.

Dødsfallet skal selvfølgelig ikke ignoreres, men det behøver ikke denne dekningen.

Lenke til kommentar
(...)

Hun solgte millioner av plater på begynnelsen av 90-tallet, men siden den gang har det ikke vært mye nytt fra den kanten.

Whitney Houston i 2012 er rimelig passé, og mange har vel egentlig ikke større forhold til henne enn at de har hørt "I will always love you" på P4.

Derfor kan jeg ikke helt skjønne den store mediedekningen av norske medier nå. Ei heller alle som plutselig er store Houstoun-fans.

Dødsfallet skal selvfølgelig ikke ignoreres, men det behøver ikke denne dekningen.

Ikkje alle er fødde etter 1990, veit du. For meg er melodiane hennar noko som følgde med oppveksten. Dessutan var og er dette musikk eg likar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje alle er fødde etter 1990, veit du. For meg er melodiane hennar noko som følgde med oppveksten. Dessutan var og er dette musikk eg likar.

Jeg er en 80's baby, så din kritikk er ikke berettiget. Jeg bare påpeker denne enorme dekningen i norske aviser som noe underlig.

Houston kan ikke sammenlignes med eksempelvis Michael Jackson eller arven etter James Brown.

Blir som om Celine Dion skulle dø. Både Dion og Houston hadde sin glansperiode og en string av hits, men i utgangspunktet er de ikke så veldig omdiskutert nå i ettertid.

Merk. Jeg sier ikke at man skal ignorere dødsfallet, men føler det blir underlig når norske medier skal tapetsere side opp og ned om denne saken.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli revet med når narkomane dør. Det er liksom så forventa, og så lenge som Whitney Houston har vært på kjøret er jeg overraska over at hu har holdt ut så lenge. Når folk bruker narko antar jeg at de har et ønske om å dø innen rimelig tid, og det er dessverre det som ofte skjer. Det er mange år siden Whitney Houston var en sangstjerne, hun mista stemmeprakten i takt med problemene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...