MadsFN Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg satte meg ned idag og dro frem Skyrim som jeg lånte av en kompis, etter ca. 15 minutters spilling gikk hele drittmaskinen i ståhei. Den ble svart og peip noen ganger for så å bare å stå å blinke, det samme skjer om jeg prøver å starte den opp igjen.. Video: http://www.youtube.com/watch?v=3ksFgVxoNRc&feature=youtu.be hva faen er det for no dritt? Hvordan fikser jeg det? Takk Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Trolig noe galt med plata som er inni. Forsøk å hold inne eject knappen. Gjorde et søk på Google, fant massevis av andre som har problemet. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Den slår seg av igjen før jeg klarer å få ut plata... Ikke nubbkjangs Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg fikk samme problem noen uker tilbake. Tror det er et overopphetnings eller hardware feil og eneste løsning er å levere den til reperasjon. Heldigvis fikk jeg den til å være oppe lenge nok til å ta backup av savegames, før den tok kvelden for godt. Du skal ha 5 års reklamasjonsrett så lever den til butikken du kjøpte den og la dem sende den til sony for kostnadsfri reperasjon/swap. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 ylod...Fikk det samme selv i jula, dessverre var det over 5 år siden jeg kjøpte min, så ingen garanti lengre. Men finnes noen hurtigløsninger som gjør at den kanskje kan leve noen måneder til, men reperasjon er nok det beste. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det lyset der ser jo ikke så veldig gult ut. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Playstationen er kjøpt av en kompis... Som igjen kjøpte den i Amerika... :/ Men nå fikser jeg selv, følger guiden til "gilksy" på youtube og diverse småtips fra andre guider siden den han gjør det på ikke er 100 prosent lik. (Guiden) Har tatt noen bilder, bare si fra hvis noen er intressert hvordan prosessen har sett ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Samme skjedde med min feite noen dager før jul. Fikk varmet den såpass opp med hårføner at den holdt seg på så lenge at eg fikk ut spillet som stod inni. Kjøpte slim dagen etterpå. Skal se om eg får fikset den gamle, en gang...kanskje.. Endret 12. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Varte i ca 1,5 dager. Men, nå går den på... spiller 2 min så slår den seg av, jaja, var morro jeg fikk gang på den hvertfall. Da ble det Slim på meg og, snakkes i butikken Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Varte i ca 1,5 dager. Men, nå går den på... spiller 2 min så slår den seg av, jaja, var morro jeg fikk gang på den hvertfall. Da ble det Slim på meg og, snakkes i butikken Selg den gamle til meg da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bare husk at kjøp og salg ikke er lovlig på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå