Pubé Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg tror at folk vet om de klarer seg tre eller tretten dager. Om de da vet at de klarer 3-4 dager, så er det ingen vits å prøve seg. Hvem sin regel er det? Din? 8 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er vel ikke en regel, men det er dumt å melde seg på en konkuranse hvis du vet at du bare kommer til å klare et par dager, eller ikke gir en innsats i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er vel ikke en regel, men det er dumt å melde seg på en konkuranse hvis du vet at du bare kommer til å klare et par dager, eller ikke gir en innsats i det hele tatt. Akkurat. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vel man vet vel ikke hvor lenge man holder om man ikke har prøvd før. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor blir dere med om dere holder ut i tre dager? Hadde allerede vært avholds siden 21 februar. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er vel ikke en regel, men det er dumt å melde seg på en konkuranse hvis du vet at du bare kommer til å klare et par dager, eller ikke gir en innsats i det hele tatt. Det er vel slik noen av disse smellfeite amerikanerne tenker iforhold til slanking og da? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vel man vet vel ikke hvor lenge man holder om man ikke har prøvd før. Når målet er å holde ut en hel måned, så blir det litt stusselig å gå ut på de første dagene. Det blir som å løpe maraton og gi opp etter hundre meter. Det er vel slik noen av disse smellfeite amerikanerne tenker iforhold til slanking og da? At det er dumt å begynne å slanke seg hvis man vet at man ikke kommer til å klare det. er det det du mener? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg leste denne artikkelen her. Holdt nesten på å dra frem snabben.. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 4. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2012 I'm out 17 Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har vært fapfree siden 27., i morra er jeg ferdig med første uka. Begynner å legge merke til at nettavisene alltid har nakne damer på forsida. Det er vel ikke en regel, men det er dumt å melde seg på en konkuranse hvis du vet at du bare kommer til å klare et par dager, eller ikke gir en innsats i det hele tatt. Er dette problematisk, for noen? Lenke til kommentar
xitd Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 "Endelig" er friuken over, blir litt lettere denne uken når det er 8 skift og ikke noen byturer. Lenke til kommentar
hemmeligforum Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 I'm out Hahah, jeg og. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skjer med viljekraft da? Greit nok for de som ikke ryker av egen kropp, men 2-3 dager Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 sikekrt fordi det har vært helg 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dette kan bli vanskeligere enn det jeg trodde. 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Lekt meg gjennom første helga. Flaut at folk er ute allerede. Snakkes 1. april, folkens. It will be glorious. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 En etter en faller slappe.. Satser heller på neste måned jeg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå