Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 vent to uker du... Jeg har vært med to ganger før, jeg vet hvordan det er. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Uh, hvordan i alle dager er den videoen der tillatt på Youtube? Skjønner ikke jeg heller, men har funnet en del Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Uh, hvordan i alle dager er den videoen der tillatt på Youtube? Skjønner ikke jeg heller, men har funnet en del Hadde det ikke vært enklere å stikke innom en side dedikert til sånt? 4 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Sprakk etter under et besøk hos en god venninne Endret 2. mars 2012 av Jambimaster 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Etter? Du fikk deg ikke noe og måtte hjem for nappe? 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det var ikke planlagt å tape. Jeg var i det minste ærlig. det er bra det. Du kan fortsatt prøve å ødelegge for oss andre Trust me, er ikke ferdig med å dumpe bilder. Bare venter til alle blir skikkelig kåte. Lenke til kommentar
Maiskolbe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) . Endret 21. april 2020 av Maiskolbe Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Uh, hvordan i alle dager er den videoen der tillatt på Youtube? Skjønner ikke jeg heller, men har funnet en del Hadde det ikke vært enklere å stikke innom en side dedikert til sånt? Det er vell ikke lov å poste her? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Holder meg fortsatt hardt i skinnet. Jeg har satt igang noe lignende på skolen mellom gutta i klassen. vi er to grupper, hver gruppe er en "pulje" taperen av den ene pulja må kjøpe en sub til de tom som er igjen, vinneren av den puljen får spandert en kebab. når det er en vinner i hver pulje, konkurrerer de som vant hver pulje om et år med Brazzers Premium. Skal vinne denne konkurransen. Redd for at dette kan vare lengre enn en måned Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ute. Holdt ut i snart en måned. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 The force is weak with these ones! 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tapte. Better luck next time til meg I guess. :L Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor blir dere med om dere holder ut i tre dager? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Regner med det er mange som vil prøve for å se hvor lenge de holder uten at de har viljestyrke nok til det. Det er lov å sette sin egen viljestyrke på prøve selv om man feiler. Det dreier seg jo tross alt om noe så ufarlig som en runk om man feiler. Endret 3. mars 2012 av perpyro Lenke til kommentar
Populært innlegg krizkriz Skrevet 3. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Shavet pungen i dusjen i dag, skulle skylle av med strålen fra dusjhodet. Kom borti knappen som starter hard stråle rett mot kuken... Men klarte heldigvis å rive bort dusjhodet før det var for sent. Puh! Endret 3. mars 2012 av krizkriz 10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor blir dere med om dere holder ut i tre dager? Tror du folk veit akkurat hvor lenge de vil klare seg? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor blir dere med om dere holder ut i tre dager? Tror du folk veit akkurat hvor lenge de vil klare seg? Jeg tror at folk vet om de klarer seg tre eller tretten dager. Om de da vet at de klarer 3-4 dager, så er det ingen vits å prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå