gusafari Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) jeg har en bil, som praktisk talt ikke har lyd, og nå vil jeg kjøpe litt subwoofer. jeg har et nogelunde begrenset budsjett, men må ha noe å spare til trenger tips for å finne en god høytaler, og gjerne en billig men god forsterker i tillegg. jeg bygger gjærne kassene selv da jeg vil ha noe spessiell form på kassene, men trenger jo noe på putte inn! xD er feks dette settet noe å bruke penger på? budsjettet bør helst ikke overstige 2000,- men kan selvfølgelig vurdere å kjøpe dyrere hvis nødvendig. takk Endret 11. februar 2012 av gusafari Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det der er helt ok til den prisen, men du bør jo ha høyttalere som holder følge også da Lenke til kommentar
gusafari Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) er denne noe bra da? eller bør man sikte høyere? eller kan jeg mikse sub og forsterker til en så billig penge som det? Endret 13. februar 2012 av gusafari Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 er denne noe bra da? eller bør man sikte høyere? eller kan jeg mikse sub og forsterker til en så billig penge som det? Da er forslaget i første post mye bedre Det kan være at du kan løfte ytelsen til fronthøyttalerene dine betraktelig med en liten forsterker, med innebygget høtpass filter. Så dette er noe du bør vurdere å ha i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå