osse-mon waits for alice Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg sliter med å åpne enkelte sider, som failbook.com, speedtest.net og imgur.com. Sidene vises kun som tekst, med beskjed om at jeg ikke har støtte for flash eller at cookies ikke er aktivert. Har feilen i IE, FF og Chrome. Kjører win 7 x64 Eksempler: Jeg har: * slettet alt av cache * resatt til fabrikkinstillinger i begge browsere * avinstallert og installert nyeste flash * Kjørt Ccleaner * kjørt malwarebytes * kjørt Spybot * sjekket 1700 ganger at cookies og javascript er enabled Jeg kjører ingen aktive AV-programmer eller andre scannere som kan bråke til. Andre websider som wimp.com og youtube fungerer utmerket. Hitil har jeg kun hatt/funnet feil med de sidene jeg nevner over... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 DNS-trøbbel? Prøv å sett din DNS til 8.8.8.8 eller 4.4.4.4 (google dns) og se om kanskje ISP kan være problemet? Har det vart lenge eller? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Fungerer på jobbmaskinen og konas maskin på samme nett... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 JEg ser at linkedIN blir det samme entter at jeg logger meg inn... Lastet også ned Chrome nå, uten å importere settings fra IE/FF. Samme problem. Dette blir rarere og rarere! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Oppdatering: Kobler jeg meg på naboens wlan, kommer jeg elegant på alle sider slik jeg skal. Kobler jeg meg tilbake på mitt wlan dukker problemene opp NESTEN umiddelbart. Jeg kan besøke f.eks imgur en gang og NESTEN får siden normalt. Etter et par tre bildeklikk blir siden "rar" igjen. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Fant noen en løsning på problemet? Har fått akkurat det samme.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg måtte oppdatere firmwareversjonen på routeren min til en beta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå