Christianz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei! Har kjøpt meg en ny PC for ca. en måned side. Nå ser jeg at Pcen ikke lader. Har prøvd å følge disse punktene uten hell. http://jeffreypalermo.com/blog/plugged-in-not-charging-windows-7-solution/ Har egentlig hvert veldig forsiktig med laderen siden jeg har hatt det tidligere på en annen laptop. Anyone help me? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lyser ladelampen på maskinen? Virker laderen? Lenke til kommentar
Christianz Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Vet ikke hvordan laderlampen ser ut da men. (ASUS G74SX) Men laderen ser ut til å funke. Lyser grønt som vanlig. Lenke til kommentar
Christianz Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Der lader den igjen. Avinstallerte driveren, tok ut batteriet, slo av, sett inn batteriet igjen, slå på, da funket det. Redd for at det skal skje igjen. Lenke til kommentar
Christianz Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Jepp som jeg sa. Redd for at det skal skje igjen. Og det gjorde det. Det er noe feil med laderen??? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Batterilampen din er nummer to fra venstre: http://www.hardwareheaven.com/reviewimages/asus-rog-g74sx-laptop/asus-rog-g74sx-laptop_lights2.jpg Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jepp som jeg sa. Redd for at det skal skje igjen. Og det gjorde det. Det er noe feil med laderen??? Hvor mye lading er det på batteriet? Om det er mer enn 90% på batteriet vil ikke maskinen lade, dette for å forlenge levetiden til batteriet. Er det under 90% skal den lade opp batteriet til fullt for så å slutte å lade igjen. Hvis det er dette du reagerer på så er det helt normalt. Lenke til kommentar
Christianz Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Jepp som jeg sa. Redd for at det skal skje igjen. Og det gjorde det. Det er noe feil med laderen??? Hvor mye lading er det på batteriet? Om det er mer enn 90% på batteriet vil ikke maskinen lade, dette for å forlenge levetiden til batteriet. Er det under 90% skal den lade opp batteriet til fullt for så å slutte å lade igjen. Hvis det er dette du reagerer på så er det helt normalt. Over 90% ja. Skal undersøke det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå