AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei. Jeg skal snart på vinterball og lurer på to ting?? Jeg er forresten en gutt som går i 10. klasse 1. Hva slags parfyme bør jeg bruke, hva liker jentene?? 2. Kan noen lære meg å danse vals? Takk for hjelp Postet av anonym: 5867809c0e0d05c03b7a34635cb1b4b3 Lenke til kommentar
newcler Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 peis på me nokka manly.. ikke nokka sånn crazy kids parfyme.. bruno banani eller nokka, lukte godt. men ikke for mye, da trekk jenten unna.. vals e en dans mange kan. omså mordi kan vell lære deg det. ellers kan du vell ta et søk på youtube eller nokka. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei. Jeg skal snart på vinterball og lurer på to ting?? Jeg er forresten en gutt som går i 10. klasse 1. Hva slags parfyme bør jeg bruke, hva liker jentene?? 2. Kan noen lære meg å danse vals? Takk for hjelp Postet av anonym: 5867809c0e0d05c03b7a34635cb1b4b3 1. Dette er helt individuelt. Det finnes ingen spesifik parfyme "jentene" liker. Bare hold deg unna alt som heter axe og andre dagligvare-spray-deodoranter. For guds skyld! 2. Nei. Ingen kan over et forum lære deg å danse vals. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har hørt mye gode ting om mine Diesel parfymer fra alle typer jenter, kanskje det funker for deg og (dog er de jentene som er aktuelle for deg på dette ballet litt for unge for meg ^^) Anng dans - spør moren din eller faren din (be dem vise deg hvis de bor sammen) så kan du lære litt av hvert vil jeg tro Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå