spamex Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei Har lasta ned mIRC, har aldri brukt det før og trenger litt veiledning. Jeg har tenkt til å bruke det mest til å være på chatten til Greatfrag.com og Sk-gaming, prøver å komme litt inn i CS miljøet Så trenger hjelp til hvordan jeg skal få kobla til serverne osv. WilliamMJ Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du kan prøve google det, "how to add servers on mirc". Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 /server <server> Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Prøvde det du sa Horrorbyte men kom bare: Unable to connect to server Har googla det, men finner ikke det jeg trenger. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg aner ikke hvilken server du skal inn på, men så vidt jeg husker var store deler av CS-miljøet på QuakeNet da jeg spilte det (men det begynner å bli noen år siden - det er et gammelt spill). For QuakeNet kan du prøve en av disse: /server irc.quakenet.org /server no.quakenet.org Lenke til kommentar
spamex Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, CS-miljøet er på QuakeNet ennå. Skal prøve det du sa Horrorbyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå