espeneppi Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Dere ser på signaturen min hva slags pc jeg har! Jeg tenkte på og kjøpe meg en 512 eller 256 minne mer. hva syntes dere? bør jeg ha mer minne, en 512 til eller 256 til? Jeg driver veldig mye med spill, så jeg tror nok jeg må ha litt til!!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Til spill holder det fint med 512MB. Du bør helst kjøpe en lik brikke som den du har fra før. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 okey , men jeg kan vel kjøpe 512 så lenge det er pc3200? Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 okey , men jeg kan vel kjøpe 512 så lenge det er pc3200? Det kan du. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 okey , men jeg kan vel kjøpe 512 så lenge det er pc3200? Ja det kan du, problemet er at dette ikke funker i dual da må brikkene vere av samme størrelse. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 okey , men jeg kan vel kjøpe 512 så lenge det er pc3200? Ja det kan du, problemet er at dette ikke funker i dual da må brikkene vere av samme størrelse. Velkommen etter snekker´n .. et sekund maks, som skilte oss der. hehe Jeg skulle til å skrive det samme som deg, da jeg plutselig kom til å tenke på alle de gangene jeg har lest feil.. jeg har trodd at det står A7N8X, når det egentlig står A7V8X, og slik var det denne gangen også. Alså får han ikke kjørt DC uansett siden han har Via KT, og ikke nForce2. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 ok ,takk for svar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 okey , men jeg kan vel kjøpe 512 så lenge det er pc3200? Ja det kan du, problemet er at dette ikke funker i dual da må brikkene vere av samme størrelse. Velkommen etter snekker´n .. et sekund maks, som skilte oss der. hehe Jeg skulle til å skrive det samme som deg, da jeg plutselig kom til å tenke på alle de gangene jeg har lest feil.. jeg har trodd at det står A7N8X, når det egentlig står A7V8X, og slik var det denne gangen også. Alså får han ikke kjørt DC uansett siden han har Via KT, og ikke nForce2. Nei,men jeg tenkte mer på en event oppgradering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå