Gå til innhold

[Løst] Forsvunnet kompis i storbyen

Dassen

Anbefalte innlegg

Skulle få besøk av en kompis fra Hamar i dag. Han skulle komme til Oslo med 11:30 toget og spør om t-bane anvisning for å komme hjem til meg. Jeg sender han melding med info om T-bane og ber han ringe meg når han går av stoppet. Etter en god stund forsøker jeg å ringe han for å spørre om hvor han blir av, men ingen tar telefonen. Han kom fra Hamar utelukkende for å besøke meg og han skulle overnatte her, så tror ikke han "ditcher" for å si det sånn. Jeg har med jevne mellomrom forsøkt å få tak i han resten av dagen, men ingen tar telefonen (det ringer).

Har sittet pålogget på Facebook så dersom han har mistet telefonen, kunne han kontaktet meg der med PC. Nå syntes jeg det begynner å bli litt merkelig at jeg ikke har hørt noe som helst, så lurer på hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han studerer i Hamar, familien bor i Tønsberg, så de har antakelig ikke hørt noe. Men tar kontakt med broren hans i alle fall og hører om han vet noe.

Han hadde ringt broren sin og sagt at han var kommet frem til Oslo tidligere i dag. Men heller ikke broren får tak i han nå.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Få kontakt med kompisen han reiste med, hvis kompisen din har planlagt å dra et annet sted først har han muligens sagt dette til kompisen han reiste med.

Hvis heller ikke denne fyren vet hvor han er, hadde jeg kontaktet politiet for å høre hva du bør gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke personen han reiste med, og finner ikke nummeret på nett heller. Broren sa til meg "Han ringer deg nå", men det har gått nesten en time siden det og han har ikke ringt og tar heller ikke telefonen. Festen vi skulle på starter om 10 min, så høyst merkelig dette her ass.

Broren forsøkte å ringe han igjen nå, men nå tar han ikke telefonen igjen.. Virker som han bare er midlertidig tilbakestående og at det hvertfall ikke har skjedd noe kriminelt, så jeg tror jeg stikker på fest

Untitled-1.jpg

Endret av Dassen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...