RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvordan skal jeg klare å sette opp en lineær graf som er vist i vedlegg? I X og Y aksene skal det settes inn underverdier men det gjøres vel under instillinger Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tja, er en egen funksjon i Excel for å sette inn grafer basert på funksjoner. Har du noe data å gå ut ifra? Eller skal det bare være en illustrasjon? Lineære funksjoner har i hvertfall utrykket: f(x) = ax + b Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 .... Lineære funksjoner har i hvertfall utrykket: f(x) = ax + b Der mista du iallefall meg og mattekunnskapene mine :-) Skal bare brukes som illustrasjon for å vise hvordan et problem på jobben ble løst Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der mista du iallefall meg og mattekunnskapene mine :-) Skal bare brukes som illustrasjon for å vise hvordan et problem på jobben ble løst Hvordan ble problemet løst da? Og hva var det? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Passende X-verdier i kolonne A, Y-verdier i kolonne B. Sett inn titler på forhånd, hiv så inn standard Scatter plot. Formater som ønsket. Done. Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Harald: Var problemer med tilbakemelding av luftmengde til program som Siemens Building hadde på ett anlegg her i Bergen. Euklid: Det der forsto jeg absolutt ingen verden ting av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå