Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til BF3 er nok 6870 det greieste valget. Koster mindre, og gir ~samme ytelse.

Define R3 støtter skjermkort opptil "cirka 290 mm" iflg. Fractals egen hjemmeside, så det er kanskje en viss sjanse for at selv ikke dette kabinettet rommer Asus GTX 570?

hva med fks skyrim crysis2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til BF3 er nok 6870 det greieste valget. Koster mindre, og gir ~samme ytelse.

Define R3 støtter skjermkort opptil "cirka 290 mm" iflg. Fractals egen hjemmeside, så det er kanskje en viss sjanse for at selv ikke dette kabinettet rommer Asus GTX 570?

HD 6870 greier skyrim helt strålende må maximum detaljer (link), jeg er heller bekymret for CPU i det spillet...

i Crysis 2 ville jeg satset på noe mellom high og very high (link 1)(link 2) (bilde nummer 2 er for 1920x1080 oppløsning)

kan jo også legge til at Asus GTX 570 passer inn i et Define R3 hvis noen lurte (sannsynligvis på grunn av at det henger så fælt...)

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Skyrim krever stort sett ingenting før du begynner å legge inn brukermods og teksturpakker som krever 2GB VRAM eller lignende.

Crysis 2 er ekstremt lettkjørt så lenge du ikke har planer om å kjøre dx11 + high resolution texture pack, som vil kreve omtrent det samme som å kjøre BF3 på Ultra.

HAF 912 er kanskje et kabinett som passer deg bedre.

Lenke til kommentar
Til BF3 er nok 6870 det greieste valget. Koster mindre, og gir ~samme ytelse.Define R3 støtter skjermkort opptil "cirka 290 mm" iflg. Fractals egen hjemmeside, så det er kanskje en viss sjanse for at selv ikke dette kabinettet rommer Asus GTX 570?
HD 6870 greier skyrim helt strålende må maximum detaljer (link), jeg er heller bekymret for CPU i det spillet...i Crysis 2 ville jeg satset på noe mellom high og very high (link 1)(link 2) (bilde nummer 2 er for 1920x1080 oppløsning)kan jo også legge til at Asus GTX 570 passer inn i et Define R3 hvis noen lurte (sannsynligvis på grunn av at det henger så fælt...)

Ok! Hva mener du med at du er meire redd for cpuen enn skjermkortet?

Skyrim krever stort sett ingenting før du begynner å legge inn brukermods og teksturpakker som krever 2GB VRAM eller lignende.Crysis 2 er ekstremt lettkjørt så lenge du ikke har planer om å kjøre dx11 + high resolution texture pack, som vil kreve omtrent det samme som å kjøre BF3 på Ultra.HAF 912 er kanskje et kabinett som passer deg bedre.

Ja, haf 912 passer bedre!

Takk!! Men syns dere at jeg skal kjøpe det og hvilket skjerm kort skal jeg velge mellom 560Ti og 6870?

Lenke til kommentar

Takk!! Men syns dere at jeg skal kjøpe det og hvilket skjerm kort skal jeg velge mellom 560Ti og 6870?

Skyrim er utrolig tungt for CPUen, delvis fordi det kun bruker to kjerner. Siste oppdatering har gjort massive forskjeller, så du burde fint klare Ultra.

Om du skal opp fra HD 6870 er det beste valget Gigabyte GTX 560 Ti, men forskjellen er ikke voldsomt stor. Hadde selv kjøpt HD 6870 for å spare penger til en senere oppgradering.

Lenke til kommentar

Skyrim er utrolig tungt for CPUen, delvis fordi det kun bruker to kjerner. Siste oppdatering har gjort massive forskjeller, så du burde fint klare Ultra.

Om du skal opp fra HD 6870 er det beste valget Gigabyte GTX 560 Ti, men forskjellen er ikke voldsomt stor. Hadde selv kjøpt HD 6870 for å spare penger til en senere oppgradering.

ah...ok men CPUen kommer til og klare seg fint siden oppdateringene?

men tror jeg kjøper det du anbefalte:) med en HAF 912 :)

Edit: tror du at med cooler master storm scout at sapphire radeon 6870 passer in i den?

Endret av haakonfj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...