Olle P Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mest miljövänliga, och enkelt att modda till oigenkännlighet: Lupo PCbox Det borde inte vara så svårt att själv tillverka en snarlik från scratch... /Olle Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vel sitter med et Lian Li PC 70 som jeg er storfornøyd med, men har planer om å slakte det da jeg trenger div deler fra det til mitt byggeprosjekt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vel sitter med et Lian Li PC 70 som jeg er storfornøyd med, men har planer om å slakte det da jeg trenger div deler fra det til mitt byggeprosjekt. Vil ikke heller bytte med meg da? så kan du slakte chieftecen min :wink: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mest miljövänliga, och enkelt att modda till oigenkännlighet:Lupo PCbox Det borde inte vara så svårt att själv tillverka en snarlik från scratch... /Olle Hvor mye koster den da? 100 kroner + frakt? Er jo litt kjipt hvis du skal montere sigarettenner i kabbisen. Hele stasen forvandlet til aske på 1-2-3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå