appelsinbrus Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Skal spille inn musikk som skal være firestemt, så finnes det noe program som lar meg gjøre dette? Type tidslinke som i Windows Movie Maker, bare med lyd og i fire lag? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei. Ta en kikk på Audacity. Du kan ha et tilnærmet ubegrenset antall lydspor. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Audacity er definitivt et godt sted å starte. Det er støtte for det du spør etter, og audacity er gratis (sist jeg sjekket ihvertfall) og regnes vel som et av de beste lydprogrammene for generellt bruk. Jeg ser på det litt som photoshop-lite for lydverdenen. Det finnes mer avanserte programmer som kan gjøre mer - men snakker du som regel om rimelig dyr proff studio software som også gjerne er overkompleks. Som sagt er det et meget bra sted å starte - så kan du heller se deg om etter mer avansert funksjonalitet senere når/om du skulle ha behov for det, dog det du skal gjøre høres ikke ut osm det vil være noe problem i audacity. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå