ehauger Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tomsi og jeg var i dag på et lite treff, det var så lite at det bare var oss to. En rundtur på Aker Brygge og galleriturer var på programmet i dag. Bilder kommer når vi har fått gått gjennom det vi har tatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Takk for fin tur - noe tynt oppmøte. Dere gikk glipp av et par fine fotoutstillinger og mange fine motiver. Her er noen av mine. Strekker seg mot himmelen ... Sol over Aker brygge Filipstadkaia Kusina til Kåre I knappeland, på knapper man trykke kan Akamist i røyken Jeg vil ha en blå ballong 2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Blanke og fine saker som "Strekker seg mot himmelen..." der. Ellers er vel "I knappeland, ..." det mest Tomsi'sk-stilistiske her, med store kontraster både fargemessig og geometrisk med horisontale mot vertikale linjer. Apropos tynt oppmøte, første bud er vel å vite at noe foregår. Er det mulig å melde seg på en mail-oppdatering her? Er for sjelden innom i perioder rett og slett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Blanke og fine saker som "Strekker seg mot himmelen..." der. Ellers er vel "I knappeland, ..." det mest Tomsi'sk-stilistiske her, med store kontraster både fargemessig og geometrisk med horisontale mot vertikale linjer. Takk for kommentarer. Apropos tynt oppmøte, første bud er vel å vite at noe foregår. Er det mulig å melde seg på en mail-oppdatering her? Er for sjelden innom i perioder rett og slett. Det burde vel være mulig å få til noe der. Der vel mulig å "abonnere" på enkelt-tråder slik at man får en mail når det kommer en ny post. Hvis vi lager en tråd som man kun poster dato, tid og sted for ferdig avtalte treff, så burde den passe til slikt? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Her er noe av det jeg kom med! Alle disse bildene er redigert i iPad-applikasjonen "Snapseed". Aker Brygge by azathosk, on Flickr ASEA by azathosk, on Flickr Wall & Gate by azathosk, on Flickr Aker Brygge by azathosk, on Flickr Utstilling by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Snapseed fungerer det. Liker ASEA og Aker brygge. Jeg har også en variant av Utstilling: 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Var artig på utstilling. Tror ikke jeg har fått med meg to så forskjellige utstillinger på en dag på lenge. Likte veldig godt de s/h-bildene dine. Fikk gode uttrykk på dem. Nesten samme vinkel på utstillingene våre også. Artig treff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå