RasmusKRiis Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Noen tanker om bildet tas i mot med takk ISO400 - f/5.6 - 1/500th - 300mm Endret 2. mars 2012 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Selve fargene er gode, detaljene vises godt, men motivet gir meg ikke så mye. Ville hatt med så mye av fuglens hode at man ser at det er en fugl. Øyet ser livløst ut. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 For meg er det en grønn eng, en åker, ett eller annet helt ubetydelig. Mener ikke for å være kjip, slem ol, men jeg synes du skulle hatt med sammenhengen, eller mer av fulgen : ) Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ser ut som det er en speiling i øyet? Kunne du lagt ut en større versjon så dette kommer bedre frem? Mulig det kan gjøre bildet mer interessant. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Så først ut som en åpning i en grønn eng, før jeg tenkte på tittelen og skjønte at det var et øye. Ganske stilig vil jeg si. Spent på om man ser noe mer av refleksjonene i større format. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Lagt opp større bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå