-Lasse Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Første jeg også tenkte når jeg så nyheten i avisene idag. Ramsey scoret igår ja. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Å dra frem resultater fra forrige sesonger når jeg snakker om nåtiden/fremtiden er å leve i fortiden. DA Henry forlot Arsenal hadde dere en flott stall med spillere som presterte, NÅ er dere en skygge av dere selv og RvP og Henry har vært vitale for at dere fortsatt har grepet om 4de plassen. Tror du meg ikke? Les trådene deres, kamptrådene deres vitner om nesten redde fans som er pessimistiske og roper om Wengers avgang (merk, ikke alle), dere er selv i harnisk over spillerne og sutrer så ført dere ligger under. Dere er kanskje de supporterne som er "verst" på forumet til å ligge under, og dette sier jeg med all mulig respekt. Jeg synes Arsenal er en stor klubb, men de siste årene har sørget for at dere ikke takler motgang. Jeg skjønner ikke hva du vil fram til. I det hele tatt. Hvis vi hadde "levd i fortiden" som du så fint sier hadde vi støttet Wenger blindt, siden det var han som styrte oss når vi var som best. Du motsier deg selv. Nei, for poenget er ikke at dere støtter Wenger blindt, men at dere skyver Wenger ut på jernbaneskinnene, og lar han ta mye av skylden for at Arsenal nå er en skygge av sine tidligere prestasjoner (hvor Wenger var sentral til suksessen). Det er naturlig å snakke om hele perioden 2007-2012 når du sier at det ikke har gått så bra etter at Henry forlot oss. Eller mener du at nedturenene i det siste er et resultat av at Henry dro i 2007? Du bommer totalt på hva jeg snakker om, jeg snakker om nåtid og fremtid, eller sa jeg kanskje ikke at dere hadde en god stall da Henry dro tidligere? Nå har dere derimot en vaklende stall, og supportere som ikke liker det de ser, det eneste som virker å holde dere opp er det midlertidige comebacket til en "konge". Hva skjer når Henry drar? Vil dere prestere å opprettholde det presset dere har hatt de siste ("imponerende") to kampene? 2012 startet kanskje dårligere enn 2011, og det sier litt. Jeg står for at Arsenal-fansen her inne trenger en "reality-check" og at de (i likhet med mange Man-U fans) takler motgang særdeles dårlig, ,men jeg står også for at selv om jeg er lei av å bli kalt "lillebror" som supporter av Tottenham, så har jeg all mulig respekt for Arsenal som klubb. Hvem faen takler egentlig motgang bra? Jeg liker det iallefall ikke. Tottenham er lillebror, det må du bare leve med. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) En god måte å takle motgang på er å beholde hodet på rett plass, og ikke bli pottesur og usaklig, men heller se etter hva man gjorde bra, hva man gjorde feil og rett og slett oppføre seg saklig. Greit at man uttaler seg i affekt pga følelser, men det betyr ikke automatisk at man skal slippe å bli kritisert for å være smålig. Vi er tross alt på diskusjon.no, ikke dagbladet eller vg sitt kommentarfelt. Og selv om vi er mindre klubbmessig, så er det vel liten tvil om hvem er storebror på banen om dagen. Endret 12. februar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 3 mål på 110 minutter. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvem faen takler egentlig motgang bra? Jeg liker det iallefall ikke. Tottenham er lillebror, det må du bare leve med. En god taper vinner sjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå