Vgst Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 HeiHei! den gamle bærbare datamaskinen min tok kvelden, så trenger hjelp til å velge ut en ny der man får mye for pengene. dataen skal primært brukes som skole pc men vil gjerne ha mulighet til å få spilt HoN og SW:Tor på den:). størrelsen på dataen er ikke så farlig, kan gjerne bære rundt på ett beist på skolen. vant med det fra før. vil gjerne ha 15" men større/ mindre er ikke farlig. så enten en fin og stilig og billig pc. eller en litt bedre pc man kan bruke til så mangt til maks 10 00,- en ting til jeg glemte å nevne var at jeg får varer for innkjøpspris på elkjøp, så hvis produkter dere finner fram også finnes der blir det enda billigere:) trenger egentlig pc på studiene mine så må finne meg en data fort. håper noen vil hjelpe meg? Vegard Lenke til kommentar
Tyrael7154 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Løp å kjøp! http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/QOSMIOX770120/toshiba-qosmio-17-3-barbar-pc-x770 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå