AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Okei har et litt kleint problem. Jeg var selvfølgelig på fylla igår og som vi alle vet så dehydrerer alkohol kroppen. I tillegg sov jeg ikke hjemme inatt så gadd jeg ikke ta meg noe å drikke før jeg kom hjem selv om jeg selvfølgelig var supertørst. Problemet kom når jeg måtte på do. Jeg satt sikkert en time på do og presset alt jeg maktet men dritten ville ikke ut, da den var for hard/tørr. Det sykeste var at jeg presset så hardt at jeg fikk orgasme . Viste ikke at det gikk ann en gang. Uansett så måtte jeg gi opp tilslutt etter et par desperate tiltak. Jeg trenger egentlig tips til hva jeg kan gjøre, har selvfølgelig drikket masse vann og sjekket om vi har noe tabletter mot forstoppelse men neida. Jeg klarer ikke gå ordentlig en gang og dere kan jo tenke dere at det ikke akkurat er behagelig (med unntak av orgasmen, det anbefales faktisk) Dette var ikke akkurat det jeg trengte dagen der på. Postet av anonym: 305d6e2ca3e88dbf775545c449a17b69 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg trodde problemet etter fylla er det motsatte. Det lukter troll at du skal ha fått orgasme. Hvis det faktisk er sant, ser jeg for meg at det er utrolig ekkelt å bæsje og få orgasme samtidig (med mindre du er into scat ol.) Akutt hjelp: spis store mengder kål, svisker og rosiner. Da blir det rakett Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Tenkte meg at det kanskje ville være tvil om troll og skulle faktisk ønske det selv. Ja det var litt spessielt, men jeg bæsjet jo ikke i den forstand at jeg ikke fikk dritten ut. Og det var jo ikke akkurat noe jeg forventet, ei heller noe jeg tenner på syns det er ekkelt selv. Skal prøve å spise masse rosiner. Postet av anonym: 305d6e2ca3e88dbf775545c449a17b69 Lenke til kommentar
Sonic1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Microlax funka bra for meg når jeg hadde forstoppelse. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ett useriøst innlegg og to svar har blitt slettet fra tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Funker å spise en hel pose Fisherman's Friend også. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Høyrehanda er alltid et alternativ, gutten min. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det funker og spise sukkerfrie pastiller og drops! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Knask fuglefrø (solsikkefrø, uten skall selvfølgelig). Det hjelper Endret 12. februar 2012 av Samara Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Med andre ord... Fiber hjelper Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Med andre ord... Fiber hjelper Er man forstoppet så er det ikke akkurat fiber man trenger mer av, siden fiberen skal faktisk jobbe for å få en fast og jevn avføring. Er avføringen for hard, fast og stor så er det væske som tells i lengden. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Sukkerfrie pastiller, veske og piller Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Dette vet jeg litt om, ettersom jeg har hatt behov for å mjuke opp "bæsjen" pga det jeg har. For akutt forstoppelse, er "toilax" bra. Det er noe lignende "Microlax", men mer effektivt. Godt å ha noen slike tuber forhånden når det trengs. For mer forebyggende: Kan du få kjøpt et pulver som heter "Molicov" på apoteket. Blandes med vann. Laktulose kan også brukes til dette formål. Alt dette er reseptfritt. Svisker blir anbefalt av mange. Legges i bløyt oppi en skål, og noen tas sammen med måltid. Drikk også det brune vannet som de ligger oppi. Postet av anonym: 6c9010e03a73115d5b0263e91a9835b2 Postet av anonym: 6c9010e03a73115d5b0263e91a9835b2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg lurer på hvordan det går med Ts 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå