ProXimO Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Når jeg er på 94% igjen ev encodinga,så kommer det "error" og sier at jeg ikke har mer plass på harddisken..har jo over 30GB ledig jo...hmfs... noen forslag til hvordan få fiksa det? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har aldri brukt programmet, så jeg vet ikke, men det kan hende den legger fila som temporary på C: disken Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har ikke prøvd det programmet jeg heller - er kvaliteten bra? Jeg bruker #1 DVD Ripper fra www.dvdtox.com, det tar ikke filmen inn til harddisken men til minnet. Hvis du har 512MB minne kan du laste inn 200MB om gangen og så pakker den dette om til DivX eller MPEGII. Du kan også laste inn f.eks 1000MB til harddisken om du heller vil det. Om du prøver dette så rip en 20-30 sekunder av videoen på nytt og på nytt frem til du har funnet en kvalitet du liker. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har ikke prøvd det programmet jeg heller - er kvaliteten bra? Jeg bruker #1 DVD Ripper fra www.dvdtox.com, det tar ikke filmen inn til harddisken men til minnet. Hvis du har 512MB minne kan du laste inn 200MB om gangen og så pakker den dette om til DivX eller MPEGII. Du kan også laste inn f.eks 1000MB til harddisken om du heller vil det. Om du prøver dette så rip en 20-30 sekunder av videoen på nytt og på nytt frem til du har funnet en kvalitet du liker. Tror du forveksler DVDSHrink med et gammeldags rippeprogram. Dette er et program som ripper og komprimerer VOB filer slik at de får plass på en dvd+/- plate. Og ja.. det er MEGET bra, bedre enn dvdxcopy.. Programmet trenger plass.. Det er ikke bare rippen som skal legges på harddisk.. men 30GB..?? Det er for drøyt. Er pagefilen din for liten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå