NottolF Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har da klart å sprenge mine 10" høytalere, å lurte da på om noen hadde en bra og billig nettside der man får mye for pengene? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 eh litt mer info hadde vært veldig kjekt om noen skal hjelp deg.. Hva slags 10" ?? Merke, er det hjemmesnekkret subwoofer vi snakker om? eller er det en 10" bass i en 2 veis eller 3 veis høyttaler? Du skriver at du har greid å sprenge mine 10" høyttalere !! Da går jeg ut i fra at det er 2 stk eller flere som har tatt kvelden.. (?) Det finnes flere steder på nettet hvor du kan kjøpe relativt billige elementer, men husk at som oftest får du det du betaler for.. Kom med noe mer info så skal jeg hjelpe deg med å finne noe passende i forhold til kassevolum osv osv.. Merke, kasse (lukket eller bassrefleks? eller mer avansert feks isobarik, (push/pull).. og hvor mye penger du har til dette.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 surround.no Kjøp god høytaller og sub, helst XTZ på begge deler. Bedre enn monster høytallere ala Cerwin Vega. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hmm jeg missforsto kanskje jeg he he.. trodde du var ute etter nye elementer til kassene hvor 10" var sprengt.. he he.. I såfall støtter jeg AndersT2 XTZ eller kanskje SVS om du har penger nok.. Så da blir det kanskje enklere.. Hvor mye penger skal du bruke på dette? Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Hmm jeg missforsto kanskje jeg he he.. Nei, du misforsto ikke.. Jeg har sprengt 2 element, men har ikke de i nærheten, så har ikke merke... Det er kjøpt i butikk og er ikke hjemmebygd base.. Hvis jeg hadde hatt de her nå, sku jeg sakt litt mer info til deg.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Okei.. Kan du få noen til å sjekke følgende da? Om det er 4 eller 8 ohm elementer og er det innebygget forsterker? eller har du en egen forsterker til å drive disse? Prøv å finne ut mest mulig, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg med å finne passende elementer og billigst mulig.. Godt mulig jeg har noen liggende også.. Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Det er ett par gamle Cerwin Vega høyttalere(ikke innebygd forsterker), og det er basselementet som er sprengt. mer info har jeg ikke her og nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå