dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Spør for en kompis som bulka en parkeringsvakts bil (Q-park), han hadde dårlig tid, kjørte tilbake 20min etterpå og da var den borte. Takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Q-park? I hereby absolve you of your sins, my child 4 Lenke til kommentar
dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Q-park? I hereby absolve you of your sins, my child Hehe, ja tenkte det ville falle i smak for enkelte her på forumet. Det hjelper derimot min "kompis" sin angst veldig lite Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fortell kompisen din at han skal ringe Q-park, fortelle hva han har gjort og på hvilken parkeringsplass så er jeg sikker på at dette ordner seg Det virker jo som om han er opptatt av å ordne opp etter seg siden har kjørte tilbake. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Ingen problem om du ringer tilbake. Tror dem er ganske så fornøyd med det. Avhengig av hvor stor skaden er så spiller det vell liten rolle om en tar to biler på fosikringen kontra 1. Endret 11. februar 2012 av Teac Lenke til kommentar
dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Ingen problem om du ringer tilbake. Tror dem er ganske så fornøyd med det. Avhengig av hvor stor skaden er så spiller det vell liten rolle om en tar to biler på fosikringen kontra 1. Hva mener du med siste setningen der? Jeg kjører pizza for dolly dimples og gjorde dette med firmabilen, men kom ikke noen bulk på den bilen. Vil helst ordne det her uten å blande inn jobben. Vil helst unngå utgifter i 10 000 kr klassen også da jeg er i ferd med å bli far og det en dyr prosess, hehe, men det skulle jeg vel tenkt på før jeg bulka. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Det jeg tenker er om at skaden er stor nok til at egenandel lønner seg. Så er vell egenandelen lik om en skal ha dekket for egen bil og den man har kjørt på. Endret 11. februar 2012 av Teac Lenke til kommentar
dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Det jeg tenker er om at skaden er stor nok til at egenandel lønner seg. Så er vell egenandelen lik om en skal ha dekket for egen bil og den man har kjørt på. Men da må jeg involvere jobben, og det vil jeg helst ikke. Nei og nei, hva har jeg rota meg bort i nå Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva er problemet med det. Alle kan være uheldige. Sannsynligivs har dem en god deal med forsikringsselskapet. Dette er en firmabil? Da bør du være glad for at de ikke er du som mister bonus Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du mister lappen om du er involvert i en ulykke hvor det er personskade og du er innenfor prøveperioden for sertifikatet, dvs de 2 første årene etter du fikk sertifikatet. Er det lettere personskader, mister du sertifikatet i 3 mnd, så må du ta kjøreprøven på nytt for å få det tilbake etter 3 mnd. Lenke til kommentar
Populært innlegg hean Skrevet 11. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2012 Spør for en kompis som bulka en parkeringsvakts bil (Q-park)... Men da må jeg involvere jobben, og det vil jeg helst ikke. Nei og nei, hva har jeg rota meg bort i nå Så det var deg altså og ikke en kompis 12 Lenke til kommentar
dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Hva er problemet med det. Alle kan være uheldige. Sannsynligivs har dem en god deal med forsikringsselskapet. Dette er en firmabil? Da bør du være glad for at de ikke er du som mister bonus Er veldig glad i jobben og vil ikke få sparken. Hva vil de tro om jeg kommer og sier, hei du jeg tror jeg bulka en bil - i går -. @Nasciboy, selvfølgelig er det meg det dreier seg om, men er jo vanlig prosedyre å starte slike tråder med at det alltid er en kompis som trenger hjelp 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 @Nasciboy, selvfølgelig er det meg det dreier seg om, men er jo vanlig prosedyre å starte slike tråder med at det alltid er en kompis som trenger hjelp Ingen problem... :!: Finnes så klart useriøse arbeidsgivere men det er helt klart ikke en grunn til å sparke folk. Lenke til kommentar
dakine12 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 @Nasciboy, selvfølgelig er det meg det dreier seg om, men er jo vanlig prosedyre å starte slike tråder med at det alltid er en kompis som trenger hjelp Ingen problem... :!: Finnes så klart useriøse arbeidsgivere men det er helt klart ikke en grunn til å sparke folk. Så du mener at jeg skal bare snakke med sjefen? Ikke ringe q-park først og faktisk få konfirmert at jeg har bulka og at jeg ikke bare tror jeg gjorde det? Høres litt rart ut, men var mega stressa der og da og hadde ikke tid til å se hvor gæli det var, og han var jo borte når jeg var tilbake etter en halvtime. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så du mener at jeg skal bare snakke med sjefen? Ikke ringe q-park først og faktisk få konfirmert at jeg har bulka og at jeg ikke bare tror jeg gjorde det? Høres litt rart ut, men var mega stressa der og da og hadde ikke tid til å se hvor gæli det var, og han var jo borte når jeg var tilbake etter en halvtime. Snakk med sjefen først og be han ringe q-park. Siden du kjørte en firmabil var nok også uhellet gjort i forbindelse med jobb og da da er det sjefen som bør ta seg av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dersom du skal betale for skaden på den andre bilen selv, og det ikke er skade på pizzabilen din, trenger du strengt tatt ikke å involvere arbeidsgiver. Dersom du vil at dette skal tas på firmabilens forsikring, må du skrive skademelding og sende denne inn via arbeidsgiver (eier av kjøretøyet). Kontakt Q-park først, forklar hva som skjedde. Hvis skaden er liten, kan det være at de ber deg glemme saken. Selv om du burde snakket med de med en gang, og ikke "stukket av". Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Åssen i svarte gikk denne diskusjonen over til temaet "jeg er styrkeløfter, jeg ser ikke sterk ut - men er frøkt'lig sterk likevel"? Det har da vitterlig ingenting med temaet å gjøre? Og ja, sparket hadde du blitt, uansett hvor mange biler du måtte kunne flytte på. For å komme tilbake til det opprinnelige temaet: Ta det opp med arbeidsgiver, selv om det har gått et døgn (eller kanskje to nå?). Sjefen din burde kunne lose deg gjennom eventuelle skadeskjemaer og forsikringsforskrifter, og ta det derifra. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Du får sannsynligvis ikke sparken for dette, med mindre arbeidsgiver er en tøysekopp av de skjeldne. Jeg er dog ikke sikker på om jeg ville tatt dette opp nå, 2 dager senere (med mindre jeg hadde en god dekkhistorie av noe slag). Jeg ser i allefall på det som negativt at du i det hele tatt vurderte å ikke ta ansvar, men det er mange slike i disse dager. (Har vært vitne til et par bulk-og-kjør på nærmeste kjøpesenter). Var jeg i dine sko nå hadde jeg nok håpt at det aldri ble tatt opp, og dersom det noen gang kommer opp: Ha en forklaring klar. Endret 12. februar 2012 av krikkert Fjernet deler av innlegg som offtopic. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 19 innlegg er fjernet og ett innlegg er redigert. Skryt av egen styrke og opplevd usårbarhet i oppsigelsesprosessen er ikke topic. 5 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Vist det er videoovervåket så veit jo q-park hvem som har vært nær bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå