Gå til innhold

Valentines - gi en hemmelig sjokolade

SDreamer

Vil du likt å få en sjokolade i Valentines gave  

8 stemmer

1. 1. Hva mener du

• Ja, det ville jeg ha likt
    • Nei
    • Dette må jeg tenke mer på
      0
    • Kommer an på hvem som gir

Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne av Nidar:

Si det med sjokolade på Valentines - send en sjokoladegave til en du er glad i.

Nidar tester ut en ny løsning, og i den anledning har du mulighet til å sende en sjokoladegave til en du er glad i. Den du vil overraske får en mms med en personlig hilsen fra deg. Noen dager etter får han eller hun en hyggelig sjokoladepakke i posten.

Gå inn på nettsiden http://www.chocolateme.no/valentine/

------

Jeg har kjøpt en sjokolade til min kjære...<3

Annette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Det problematiske med dette er mangesidet. Først og fremst samler man inn opplysninger om navn og nummer, som nidar helt sikekrt vil bruke til å sende ut reklame på i etterkant. Dernest så kan vel i prinsippet hvem som helst taste inn hva som helst og sende til hvem som helst. Om jeg taster inn nabodamas tlfnr og skriver "Takk for en deilig natt, ante ikke at du var så flink med munnen. Hilsen Tor" så tror jeg nok ektemannen ville blitt forbannet.

Lenke til kommentar

Det problematiske med dette er mangesidet. Først og fremst samler man inn opplysninger om navn og nummer, som nidar helt sikekrt vil bruke til å sende ut reklame på i etterkant. Dernest så kan vel i prinsippet hvem som helst taste inn hva som helst og sende til hvem som helst. Om jeg taster inn nabodamas tlfnr og skriver "Takk for en deilig natt, ante ikke at du var så flink med munnen. Hilsen Tor" så tror jeg nok ektemannen ville blitt forbannet.

He he, men men kan da sende en hemmelig hilsen i dag å. Bare legge et kort i postkassen det, å skrive takk for besøket, det ble en gledelig stund. Hilsen Tone.

Men Valentines handler jo om det gode med å tenke på de man er glad i, ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Joda, men erfgaringsmessig så vil gode intensjoner ende med at folk sender slike i øst og vest og lar ens skitne fantasi være begrensningen.

Lenke til kommentar

Men Valentines handler jo om det gode med å tenke på de man er glad i, ikke sant?

Valentines Day har vel blitt en av flere kapitalistiske dager hvor de vil at vi skal bruke mer penger. Du er ikke mann nok, eller god kjæreste, om du glemmer denne akk så viktige dagen! Handler vel strengt tatt om markedsføring gjør det ikke det?

Birger: Valentines Day er en Tirsdag den 14 Feb.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...